امروزه درصد کمی از مخاطبان جذب "نام‌ها" می‌شوند

سپند امیرسلیمانی: ساختار و کیفیت یک اثر مهمترین عامل در جذب مخاطب است.

سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون تأثیر حضور ستاره‌های سینما در تلویزیون گفت: من با تفکیک بین کار در سینما و تلویزیون موافق نیستم زیرا از نظر تکنیک‌های بازیگری بازی در سینما یا تلویزیون با هم فرقی نمی‌کند و بازیگرانی چون امین حیایی، بهاره رهنما و....در هر دو سبک حضور موفقی داشته‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین عامل در بالا رفتن کیفیت یک اثر فیلم‌نامه‌ی آن است و بازیگران دراین امرنقش کمی دارند. وی با تأکید بر اهمیت ساختار مناسب یک فیلم برای جذب مخاطب اظهار داشت: یک داستان پرکشش جذاب خیلی بهتر از یک اثر پرستاره می‌تواند مخاطب را به خود جذب کند.

بازیگر "خوش نشین‌ها" با اشاره به کم‌رنگ شدن توجه افراد به صرفا نام‌های موجود در تیتراژ فیلم‌ خاطر نشان کرد: امروزه تعداد محدودی از هنرمندان با نام خود اعتماد مخاطب را جهت دیدن آثارشان جلب می‌کنند که مهران مدیری و سیروس مقدم از این دسته‌اند.

خود من ترجیح‌می‌دهم که از کارگردان آن چیزهایی را یاد بگیرم نه کاری که مملو از ستاره‌و خالی از کیفیت باشد. کارهایی مثل "نان، عشق، موتور1000" و "نرگس" جزء آثاری هستند که تنها با ساختار مناسب مورد توجه قرار گرفتند.

سپند امیر سلیمانی در پایان با بیان این‌که تلویزیون شهرت آورترین رسانه است اظهار کرد: کیفیت بازی بازیگر با انتقال از سینما به تلویزیون یا برعکس تغییر نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مخاطب ، فیلم ، عامل ، ساختار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار