مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

تقدیر از همکاری رسانه‌ها برای اطلاع رسانی به موقع اخبار مربوط به "کرونا ویروس" / در میان مراجعین به اورژانس موردی مشاهده نشد

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از تلاش رسانه‌ها برای انتشار صحیح اخبار مرتبط با کرونا ویروس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب د؛ دکتر زارع نژاد، با اشاره به کنترل کرونا ویروس در کرمان، از تلاش رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی صحیح و پرهیز از انتشار اخبار غیرموثق تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است روز گذشته نیز مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: با اطلاع رسانی به موقع و اقدامات خوب و مناسب دانشگاه با همکاری استانداری، سازمان صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، سازمان حج و زیارت، اداره کل فرودگاه‌ها، هلال احمر و سایر ارگان های ذی ربط، بیماری کرونا ویروس در کرمان کنترل شد.

دکتر مهدی شفیعی افزود: آگاهی دادن به جمعیت عمومی از طریق رسانه‌ها در مورد کرونا ویروس به خوبی صورت گرفته و با آموزش‌های خوبی که داده شده، موارد ابتلا در میان مردمی که به اورژانس مراجعه کرده و احتمال می‌دادند مبتلا شده‌اند، مشاهده نشد.

دکتر مهدی شفیعی همچنین توضیح داد: در مورد حجاج نیز با چاپ، انتشار پمفلت و برگزاری نشست های آموزشی برای کاروان‌هایی که قرار است در هفته‌های اخیر به سفر حج اعزام شوند، آموزش‌هایی به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.