سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو:

برابر ایران محک خوبی خواهیم خورد

تيم ملي فوتبال ترينيداد و توباگو فردا شب در سائوپائولو آخرين حريف تدارکاتي ايران پيش از شرکت در جام جهاني 2014 برزيل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اتحاديه فوتبال ترينيداد و توباگو، استيفن سيمون هارت سرمربي 54 ساله و ترينيدادي براي اين بازي 23 نفر را به برزيل آورده است.

در اين تيم نام گاوين هويته که سابقه بازي در تيم کمتر از 20 سال انگليس را دارد نيز درج شده است.کنوين جونز بازيکن تيم کارديف سيتي ولز که فصل اخير از ليگ برتر انگليس سقوط کرد ، کاپيتان تيم ملي ترينيداد و توباگو در اين بازي است.

اين اولين مصاف تاريخ تيم هاي ملي فوتبال ايران و ترينيداد و توباگو است.تيم ترينيداد در رده 74 رنکينگ فيفا قرار دارد و تنها يک بار در سال 2006 در جام جهاني آلمان شرکت کرده است.تيم ترينيداد هفته قبل در بازي با آرژانتين 0 - 3 مغلوب شد.

هارت در مورد وضعيت تيمش در 2 بازي با آرژانتين و ايران گفت: «ما در اين دو بازي سعي مي کنيم واقع بين باشيم. ده روز در کنار هستيم و اميدوارم بتوانيم تمرينات و بازي هاي تدارکاتي موفقي را دنبال کنيم.»

وي افزود‌:« تيم ايران براي جام جهاني آماده شده است و مانند آرژانتين مشکلي از بابت هماهنگي بازيکنان خود ندارد. اما ما هم از اين فرصت شگفت انگيز نهايت استفاده را براي محک زدن تيم ترينيداد و توباگو مي کنيم و سعي مي کنيم در برابر اين حريف بزرگ خود را نشان دهيم. من بهترين تيم ممکن را به ميدان مي فرستم و از آنجاييکه اين دو بازي خارج از تقويم فيفا برگزار مي شود برخي بازيکنان با مشکلاتي خود را به تيم اضافه کردند.»

اسامي تيم ملي ترينيداد و توباگو:
 
‌يان مايکا ويليامز از تيم اف سي سنترال ترينيداد و توباگو/ ماروين فيليپ از پوينت فورتين ترينيداد و توباگو / دانيل سايروس از کونکسيون ترينيداد و توباگو/ جاستين هويت از ميلوال انگليس / گاوين هويت از داگنام انگليس / رادانفاه ابوبکر از کرويا ليتواني / کرتيس گونسالس از ديفنس فورث / کارليل ميچل از ونکوور وايت کپز کانادا / شلدان باتيو از مخلن بلژيک / حليم هايلند از خنک بلژيک / عطاالله گوئرا از اف سي سنترال ترينيداد و توباگو / آندره بوکوآ (بازيکن آزاد) / کوان جرج از ديتون داچ لاينز آمريکا / لستر پلتي ير از اسلوان براتيسلاوا اسلواکي / جووين جونز از کونکسيون ترينيداد و توباگو / دنيسل تئوبالد از کالدونياي ترينيداد و توباگو / مارکوس جوزف از پوينت فورتين ترينيداد و توباگو / کوين مولينو از اورلاندو سيتي آمريکا / روندل وينچستر از اف سي سنترال ترينيداد و توباگو / ويليس پلازا از اف سي سنترال ترينيداد و توباگو / تروين کايسار از نورث ايست استارز ترينيداد و توباگو / منوين جونز از کارديف سيتي ولز / يوهانس مارشال از اف سي سنترال ترينيداد و توباگو
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار