ساری /

ساخت بزرگترین مجتمع تفریحی شرق مازندران در میاندرود

مدیرعامل شرکت جهانگردی و گردشگری نگین ساحل گهرباران گفت: بزرگ ترین مجتمع تفریحی و گردشگری شرق استان در شهرستان میاندرود احداث می شود.

سلمان حمیدی تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : گهرباران با 9 هزار و 200 متر ساحل بکر ظرفیت و پتانسیل خوبی در جذب گردشگر و توریسم دارد.

وی با بیان اینکه آماده هر گونه سرمایه گذاری در منطقه هستیم افزود: هم اکنون زمینی به مساحت بیش از سه هکتار را برای پذیرایی از مسافران داخلی و گردشگران خارجی آماده و مهیا کردیم.

حمیدی تبار تصریح کرد: امکاناتی نظیر سوئیت، آلاچیق، کافی شاپ، پارکینگ ماشین، نمازخانه، پارک کودک، سفره خانه، سوپرمارکت، قایق موتوری، سرویس بهداشت، دوش حمام، کمد لباس برای گردشگران و مسافران پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به وجود فرودگاه در منطقه دشت ناز و شهرستان میاندورود گفت: باید از این فرصت استفاده بهینه کنیم تا گردشگران و مسافرانی که از راه هوایی به استان مازندران سفر می کنند و با توجه به دسترسی کوتاه به دریا ،از این مناطق دیدنی نیز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت جهانگردی و گردشگری نگین ساحل گهرباران افزود: طرح های بلند مدت ما شامل ساخت بزرگ ترین مجتمع تفریحی – توریستی در شرق مازندران، ساخت آلاچیق، احداث پیست اسکیت، ساخت پیست دوچرخه سواری، استخر آبی، آماده سازی ساحل برای فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی بوده که با همکاری و مساعدت مسئولان این طرح ها را در این منطقه اجرایی می کنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح های بلند مدت به بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: اگر مسئولان بتوانند تسهیلات کم بهره در اختیار ما قرار دهند، می توانیم در یک تا دو سال آینده آن را به بهره برداری برسانیم.

حمیدی تبار افزود: اگر ساخت پل در رودخانه تجن به اتمام برسد و محور گهرباران نیز چهار بانده شود، با مسافتی کمتر از 20 کیلومتر تردد مسافران در این منطقه بیشتر می شود./ب

برچسب ها: ساخت ، شرق ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید طهمورثی
۱۲:۳۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
درشرایط کنونی اینگونه مراکزتفریحی دارای تبلیغات بالاولی به لحاظ تائید ومجوزمراجع ذیربط مثل سازمان گردشگری و...اطلاع رسانی مناسب صورت نمی گیردوافرادبابا تردیدویا با ریسک تصمیم گیری می کنندخوب است ازاین لحاظ شفاف سازی صورت گیرد