همزمان با هفته جوان و محیط زیست؛

همایش بزرگ دوچرخه سواری در جنوب شرق پایتخت برگزار می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه15 از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همزمان با هفته جوان و محیط زیست در این منطقه برگزار خواهد شد.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در بزرگراه خاوران منطقه15 همزمان با هفته جوان و محیط زیست در دستورکار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته جوان و محیط زیست روز سه شنبه 20خرداد ماه سال 93 در بزرگراه خاوران منطقه15 از ساعت 12تا14 در دست اجرا است.

حیدری اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، خانه شهریاران جوان، شهرداری نواحی 8گانه و سراهای محلات 20گانه منطقه15 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همزمان با هفته جوان و محیط زیست از فرهنگسرای خاوران تا شهرداری منطقه15 با حضور معاونان مدیران و مسئولان شهرداری منطقه15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حیدری اظهار داشت: اهدای شاخه‌های گل ویژه جوانان در میدان خراسان واقع در محدوده منطقه15 روز دوشنبه 19خرداد ماه از سال 93 از ساعت 12تا14 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه15 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: همزمان ، با ، هفته ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار