برگی جدید از صفحه‌ دوپینگ وزنه‌برداری منتشر شد؛

غزالیان: برادرم گفته بود اتفاقات جالبی در اردو رخ نمی‌دهد

چندی پیش دوپینگ چهار وزنه‌بردار ملی‌پوش مازندرانی نوجوان مثبت اعلام شد و نوک پیکان اتهامات به سوی "فریدون غزالیان" گرفته شد و همه تقصیرها را به گردن مربیان شهرستانی‌ها انداختند.

فرهاد غزالیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با عباس رحیمی، رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که این مسئله در تهران و در اردوی تیم ملی زیرنظر مسئولان مربوطه اتفاق افتاده و هیأت استان مسئولیتی ندارد.

مسئول هیأت وزنه‌برداری قائم‌شهر افزود: ما مستنداتی را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه دادیم و آن‌ها پس از پیگیری و بررسی‌های لازم نتیجه نهایی را اعلام می‌کنند و اگر صلاح دانستند برای بررسی‌ از دو طرف ماجرا به منظور ارائه‌ توضیحاتی دعوت به عمل آوردند، ما هم حتما حاضر می‌شویم.

غزالیان گفت: مربی خاطی، برادر من است و زمانی که وی در اردوی تیم ملی کنار سرمربی تیم حضور داشت، در همان زمان مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داد و گفته بود، در اردو اتفاقات جالبی رخ  نمی‌دهد و مسائلی وجود دارد.

مسئول هیأت وزنه‌برداری قائم‌شهر گفت: خلیلی تست نادو نداد و حتی 6 ماه قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در مسابقات قطر شرکت کرده بود و در آن رقابت‌ها از وی تست دوپینگ گرفته شد و جواب منفی را اعلام  کردند. الان جای تعجب دارد که با گذشت 6 ماه از مسابقات و بعد از حضور در اردو و مسابقات قهرمانی آسیا دوپینگش مثبت شود و این مسئله را از چشم ما ببیند!

وی بیان کرد: هیچ یک از وزنه‌برداران نامه‌ای را امضا نکردند و گزارشی مبنی بر این‌که مربی شهرستان مقصر این مسائل است را  به فدراسیون ارائه نداده‌اند.

غزالیان گفت: امیدوارم مدارکی که به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه کردیم مورد بررسی قرار گیرد و مثمرثمر واقع شود. ما همه‌چیز را به فدراسیون واگذار کرده‌ایم و منتظر نتیجه ای هستیم که از سوی آن‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار