رودهن/ رییس دانشگاه رودهن:

جایگاه حراست در تحقق اهداف سازمانی کارآمد است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: جایگاه و نقش کارآمد حراست در تحقق اهداف سازمانی و ماموریت های اصلی آن در حوزه های دانشگاه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

نقی شجاع در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست واحد رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: واحد حراست از طریق ارتباط گسترده با حوزه های مختلف در جلب همکاری و همراهی معاونان، مشاوران، مدیران کل، کارشناسان و همکاران با برنامه ریزی دقیق و ساماندهی مناسب در جهت تحقق اهداف سازمان اهتمام نماید.

رییس واحد رودهن همچنین به تاثیر شگرف فرهنگ اسلامی بر ملت های جهان و به خصوص بیداری اسلامی اشاره و با برشمردن نقش بزرگ دانشگاه در جامعه اسلامی تصریح کرد: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است رشد کمی تا حد قابل قبولی بوده و اکنون زمان آن است تا بر روی ارزشمداری و ارتقای فرهنگ اسلامی و اعتقادی و همچنین کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کار شود.

وی افزود: توسعه علم و آموزش و سیرکمال در رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه بسیار مهم است و حفظ امنیت با ارشاد صحیح خود و برقراری نظم، نقش بسزایی در پیشرفت مجموعه دارد.

شجاع گفت: واحد رودهن دارای افتخارات متعدد و به سمت دانشگاه هوشمند در حال حرکت است.

به موجب حکمی از سوی ˈهومن ستاریˈ رییس حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ˈعلی رزمجوˈ به عنوان سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب شد.

در پایان از بهزاد طریقی رییس حراست سابق با اهدای لوح تقدیر و رزمجو به عنوان مدیر حراست جدید معرفی شد./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.