مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: لاریجانی درگذشت پدر همسر سرلشکر جعفری را تسلیت گفت ، قیمت خرید تضمینی گندم باید بیش از 1300 تومان تعیین شود ، عراق برای همیشه مقبره گروهک تروریستی داعش خواهد شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب: دانشنامه امام مهدی(ع)، هدیه‌ای ارزشمند به جامعه اسلامی/ پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای اطمینان بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان(عج) است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/21/2331887_100.jpg

 در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه مجموعه تولیدات علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث بازدید کردند.

گام‌های جدی دولت برای تهیه بنزین جهت ایجاد شرایط بهتر در شهرهای بزرگ کشور
رییس جمهور گفت: یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید مساله محیط زیست است و همانطور که مطلع هستید با وجودی که به لحاظ مالی تحت فشار هستیم اما گامهای جدی برای تهیه بنزین برداشته ایم

غرب در مسیر احترام به حقوق ایران باید تصمیم سختی بگیرد/ وزارت خارجه پیگیر پرونده بابک زنجانی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در هر حال پذیرش واقعیت بخش مهمی از روند جاری است که طرفین در مذاکرات باید به سمت آن حرکت کنند و در مسیر احترام به حقوق ملت ایران و تثبیت این حقوق باید تصمیم سختی بگیرند.

اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای مناطق سیل زده

سخنگوی دولت گفت: با ارزیابی اولیه از منطق خسارت دیده شمال کشور بر اثر سیل اخیر، هیات دولت در جلسه امروز خود 110 میلیارد تومان به صورت اعتبارات و تسهیلات به استان های شمالی مازندران و گلستان تخصیص داد.

لاریجانی درگذشت پدر همسر سرلشکر جعفری را تسلیت گفت

 رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت پدر همسر فرمانده کل سپاه را تسلیت گفت.

باید جلوی شیوع بی‌حجابی و ماهواره گرفته شود
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که هیچ وقت در مقابل مفاسد ساکت نمی‌مانیم، گفت: باید جلوی آثار مخرب مفاسدی چون، ماهواره‌ها و بی حجابی با امر به معروف و نهی ازمنکر گرفته شود.

قیمت خرید تضمینی گندم باید بیش از 1300 تومان تعیین شود

نماینده مردم بیجار و حسن آباد با اشاره به قیمت اعلام شده دولت برای خرید تضمینی گندم به مبلغ 1050 تومان گفت: با توجه به هزینه‌های تمام شده قیمت تضمینی گندم باید بیش از 1300 تومان تعیین شود.

مشاور امور فرهنگی و مسئول اداره شورای فرهنگی وزارت دادگستری منصوب شد
 با حكم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، مشاور امور فرهنگی و مسوول اداره شورای فرهنگی وزارت دادگستری منصوب شد.

عراق برای همیشه مقبره گروهک تروریستی داعش خواهد شد
 نماینده مردم بجنورد در نطق میان‌دستور گفت: گروهک تروریستی داعش بداند به جایی آمده است که در تله دام الهی گرفتار می‌شود و عراق برای همیشه مقبره آنها خواهد شد.

خشکسالی سیستان و بلوچستان منجر به افزایش نرخ بیکاری شده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/21/2331689_409.jpg

 نماینده مردم بروجن با اشاره به خشکسالی سال‌های اخیر استان سیستان و بلوچستان گفت: این امر موجب افزایش نرخ بیکاری و نابودی تالاب‌های بین‌المللی استان شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار