وزارت دفاع عراق بیانیه صادر کرد/مردم عراق به شایعات مغرضانه توجه نکنند

وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مردم عراق به شایعات مغرضانه گروه های متخاصم توجه نکنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز: وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: آنچه که در شهر موصل رخ داده پایان کار نیست و ارتش به عملیات مدبرانه ای در این باره دست خواهد زد.

وزارت دفاع عراق با تاکید بر عدم توجه به شایعات مغرضانه ای که طرف های متخاصم آن را منتشر می کنند افزود: در زمانی که شاهد شجاعت و مقاومت نیروهای مسلح خود در مناطق مجاور شهر موصل و دیگر مناطق در عملیات های مقابله با داعش و القاعده و همدستان آنها هستیم ما به تصحیح روند و عبور از بحران اعتماد داشته و نیروهای مسلح عملیاتی مدبرانه را برای پاکسازی تمامی مواضعی که گروه های تروریستی آن را آلوده کردند، اجرایی خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه که از ادای وظیفه واحدهای نظامی در شهر موصل رخ داده پایان کار نیست؛ بسیاری از مواضع و شهرهای عراق در گذشته بارها اشغال شده و به دست تروریست ها افتاده است اما دوباره آزاد شده و نیروهای امنیتی و شهروندان شریف مدافع از عراق توانسته اند آن را بازپس بگیرند.

وزارت دفاع عراق در پایان این بیانیه از شهروندان این کشور خواست به شایعات مغرضانه طرف های متخاصم و رسانه های مغرض توجهی نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار