اولین گل های به یادماندنی جام جهانی فوتبال؛

اولین گلزن جام جهانی چه کسی خواهد بود؟

اولین گل های جام جهانی فوتبال همیشه به یادماندنی خواهند بود. سایت فدراسیون جهانی فوتبال شانس را به نیمار یا یکی از یارانش را برای به ثمر رساندن اولین گل جام جهانی می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تا ساعاتی دیگر جام جهانی فوتبال برزیل به طور رسمی آغاز می شود. برزیل و کرواسی اولین تیمهایی خواهند بود که شانس ثبت اولین گل و اولین برد جام را در دیدار افتتاحیه خواهند داشت.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال نیز با مروری بر اولین گلهای به یاد ماندنی در جام های جهانی به شانس نیمار و همراهانش برای افتتاح گلزنی در جام جهانی اشاره می کند.

سیفیوه شابالالا بازیکن آفریقای جنوبی چهار سال قبل اولین گل جام جهانی را به نام تیم میزبان ثبت کرد و حالا فرصت برزیلی ها برای ثبت اولین گل به نام میزبان است.

فیلیپ لام مدافع آلمان در جام جهانی 2006 یکی از اولین مدافعانی بود که گل اول جام جهانی را به ثمر رساند. لام تنها 5 دقیقه بعد از بازی مقابل کاستاریکا گل اول جام را زد و جالب اینجا است که یک مدافع دیگر نیز آخرین گل جام 2006 را به ثمر رساند. مارکو ماتراتزی در دیدار جنجالی فینال مقابل فرانسه آخرین گل جام را برای ایتالیا به ثمر رساند.

البته اولین گل جام جهانی همیشه هم با خاطرات خوب همراه نبوده است. پاپا دیوپ در جام جهانی 2002 با گلی که برای سنگال مقابل فرانسه به ثمر رساند یکی از بدترین خاطرات فرانسوی ها را در افتتاحیه جام جهانی رقم زد.

انتهای پیام/


برچسب ها: جام ، جهانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار