پله: برزیل قهرمان جام بیستم می‌شود

اسطوره نامدار برزیل در گفتگو با روزنامه بیلد آلمان تیم ملی کشورش را قهرمان جام جهانی 2014 دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پله که با برزیل سه بار قهرمان جهان شده است با بیان این که برزیل قهرمان جام جهانی 2014 خواهد شد از آلمان به عنوان یکی از بزرگترین رقیبان یاد کرد.

آلمان در گروه G با پرتغال، غنا و ایالات متحده آمریکا همگروه شده است و یکی از بخت های قهرمانی در جام جهانی 2014 محسوب می شود و پله معتقد است ، در حالی که برزیل ششمین عنوان قهرمانی جهان را در خاک خود به دست خواهد آورد، مردان یوآخیم لو یک تهدید واقعی محسوب می شوند.

او به روزنامه بیلد گفت" برزیل بخت اول قهرمانی است. ما در خانه خود بازی می کنیم و تیم خوبی داریم". "اما من واقعا برای آلمان احترام خاصی قائلم. آنها به همراه اسپانیا بهترین تیم اروپا هستند، هر دو کاملا سازمان یافته اند."

"من واقعا از همه بازیکنان آلمان می ترسم. بیشتر، از توماس مولر و مسعود اوزیل. این بازیکنان می توانند خطرناک باشند."

برنده سه دوره جام جهانی افزود او با فرانتس بکن باوئر در مورد قدرت تیم آلمان سخن گفته است، اگر چه او هشدار داد که قوی ترین تیم بر روی کاغذ هم همیشه بزرگترین موفقیت را کسب نمی کند.

پله گفت ":فرانتس به من گفت که او از تیم آلمان بسیارراضی است. آنها تعداد زیادی بازیکن جوان بسیار مستعد دارند. شاید بتوان گفت خط هافبک مثل همیشه قدرتمند است.

"اما بازیکنان بزرگ به طور خودکار منجر به موفقیت نمی شود .در سال 1982، برزیل بهترین تیم را داشت با ستاره هایی مانند زیکو، سوکراتس یا ادر - ولی در نهایت ایتالیا. فاتح جام جهانی شد. این مسابقات غیر قابل پیش بینی است" .
سپس از پله پرسیده شد که آیا او احساس می کند بایرن مونیخ در به خدمت نگرفتن نیمار اشتباه کرده است؟ وی پاسخ داد:

"بله، اگر فرصتی برای جذب نیمار وجود دارد شما باید از آن استفاده کنید. او هر تیمی در جهان را بهبود می بخشد."

پله 73 ساله فاش کرد که چندین باشگاه برای مربیگری با او تماس داشته اند اما او هرگز علاقه ای نداشته است.

وی گفت "اغلب از من پرسیده شده است که آیا می خواهم مربی بشوم. از وقتی که در سال 1974 فوتبال را کنار گذاشتم تیم سانتوس هر سال از من خواست مربی این تیم شوم. همچنین میلان، بنفیکا و تیم ملی برزیل هم مرا می خواستند.

"اما من هرگز این پیشنهادات را نپذیرفته چون این شغل مرا دیوانه می کند، ممکن است من بیش از حد از بازیکنان کار بخواهم.

"به عنوان یک مربی شما مجبور هستید( بار روانی) زیادی تحمل کنید. مربیان اغلب از فشار رنج می برند. من همیشه از نشستن بر سکو لذت می برم نه بر روی نیمکت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار