رونمایی از "سی سال انجمن" در افتتاحیه هفته فیلم و عکس کرمان

هفته فیلم و عکس کرمان با رونمایی از ترانه "سی سال انجمن" به مناسبت سی سالگی دفتر انجمن سینمای جوان این شهر افتتاح شد.

افسانه سیفی سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان کرمان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص هدف برگزاری هفته های فیلم و عکس بیان کرد:‌ برگزاری هفته های فیلم و عکس در دفاتر انجمن باعث شور و نشاط در فیلمسازان و عکاسان می شود. اگر این گردهمایی به صورت رقابتی برگزار می‌شد به کشف استعدادهای جدید می انجامید.

وی در خصوص تأثیر برگزاری هفته های فیلم و عکس برای هنرجویان انجمن گفت:‌ برگزاری این گردهمایی بی تأثیر نیست و نشاطی را در فیلمسازان و هنرجویان به وجود آورده است.

سیفی اظهار داشت:‌ افتتاحیه هفته فیلم و عکس کرمان همراه با جشن 30 سالگی این دفتر خواهد بود. در این مراسم از ترانه سی سال انجمن رونمایی شد.

وی افزود:‌30 قطعه عکس در نمایشگاه شرکت داده شد.

وی فیلم ها در دو بخش "مرور خاطرات" و "نگاه نو" به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست کرمان تصریح کرد:‌ دو کارگاه آموزشی با عنوان "آرامش با عکاسی" 25 خرداد ماه با حضور مظفر طاهری و "باید فیلم بسازم" 26 خرداد ماه با حضور محمد اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین جلسه نقد و بررسی فیلم های هنرجویان توسط "مسعود اشجعی" کارگردان برگزار شد.

سیفی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم و عکس با توجه به هویت و رسالت اصلی خود برای هنرمندان عرصه های تصویری شادی آفرین است.

وی ادامه داد:‌اگر هفته های فیلم و عکس رقابتی برگزار شود باعث شده ها حس رقابت بین فیلم سازان ایجاد شود و آه تلاش بیشتری برای تولید اثر خود کنند.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار