جام جهانی 2014؛

انگلیس - ایتالیا؛ کم امیدها شگفتی ساز می شوند؟

تیم ملی انگلیس و ایتالیا درحالی اولین دیدار گروه خود را در جام جهانی برگزار می کننند که هر 2 تیم جزو تیم های کم امید برای کسب عنوان قهرمانی این جام به حساب می آیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا پیش از آغاز دیدارهای جام جهانی 2014 هافبک اصلی خود یعنی ریکاردو مونتولیوو را در بازی دوستانه مقابل ایرلند از دست دادند.

گفتنی است؛ این 2 تیم تا به حال 25 مرتبه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم ملی ایتالیا 9 مرتبه و انگلیس 8 مرتبه به پیروزی رسیده اند و 8 بازی هم به تساوی انجامیده است.

نکته قابل توجه در خصوص تقابل این 2 تیم در مستطیل سبز 57 گل رد وبدل شده در این 25 بازی است که سهم ایتالیایی ها 27 گل و سهم انگلیسی ها 30 گل بوده است.

آخرین نبرد این 2 تیم به سال 1990 بازمیگردد که در آن بازی ایتالیا توانست با نتیجه 2 بر یک انگلیس را شکست دهد.

از طرفی تیم ملی انگلیس تنها 2 بازی از 16 بازی اخیر خود را در جهانی را با شکست پشت سر گذاشته است و این 2 باخت نیز با ضربات پنالتی بوده است.

شایان ذکر است؛ روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس مصدومیت هافبک تیمش است که نمی تواند در این بازی آنها را همراهی کند و حضور دنی ولبک نیز در ترکیب تیم ملی انگلیس در هاله ای از ابهام قرار دارد. وین رونی مهاجم تیم ملی انگلیس 594 دقیقه است که در جام جهانی برای 3 شیرها گلی را به ثمر نرسانده است و این موضوع هواداران انگلیس و سرمربی این تیم را نگران کرده است.

در مقابل، تیم ملی ایتالیا در هر 14 بازی آخر خود در جام جهانی گل زده است. البته این تیم 7 گل از 17 گل آخر خود را در جام جهانی از روی ضربه کرنر به ثمر رسانده است.

دیدار انگلیس و ایتالیا بازی اول گروه  C محسوب می شود و برنده این دیدار با توجه به بازی ارگوئه و کاستاریکا می تواند در مکان اول گروه خود و بخت اول صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

عنوان شده است که تنها نگرانی تیم ملی ایتالیا و پراندلی سرمربی این تیم مصدومیت بوفون دروازه بان باتجربه این تیم است که در آخرین تمرین این تیم از ناحیه قوزک پا دچار مشکل شد و حتی کشیدگی رباط پا نیز برای وی اتفاق افتاد. این درحالی است که بوفون لنگ لنگان زمین تمرین ایتالیا را ترک کرده است و احتمال بازی کردنش در مقابل انگلیس به گفته پزشک این تیم 50 درصد عنوان شده است.

این بازی ساعت 2:30 بامداد به وقت تهران در ورزشگاه آمازونیای شهر مناتوس برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار