حاشیه‌هایی زیبا از سومین روز جام جهانی + تصاویر

تصاویری از حاشیه‌های دیدارهای شب گذشته از سری مسابقات جام جهانی فوتبال را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، با آغاز شب سوم رقابت‌های جام جهانی تيم‌های ملی "کلمبيا و يونان" از گروه C جام جهانی از ساعت 20:30 دیشب به مصاف هم رفتند که در نهايت اين ديدار با برتری 3 بر صفر تيم کلمبيا به پايان رسيد.








"پابلو آرمرو" در دقيقه 5، "تئوفيلو گوتيرز" در دقيقه 58 و "جيمز" برای کلمبيا گلزنی کردند تا پس از برتری تيم‌های برزيل و شيلی از منطقه آمريکای جنوبی، يک کشور ديگر از اين منطقه قاره آمريکا در جام جهانی از حريفان خود زهرچشم گرفته باشد.












کاستاریکا شگفتی‌ساز شد

در ادامه شب سوم رقابت‌های جام جهانی و از گروه D این رقابت‌ها تیم‌های ملی "اروگوئه و کاستاریکا" از ساعت 23:30 شب گذشته به
مصاف هم رفتند که در پایان کاستاریکا 3 بر یک حریف قدرتمند خود را شکست داد.







اروگوئه در نيمه نخست موفق شد با يک گل جلو بيفتد. تک گل اروگوئه را در نيمه نخست ادينسون کاوانی در دقيقه 24 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.








کاستاريکا در نيمه دوم براي جبران نتيجه به ميدان آمد و موفق شد در دقيقه 54 با شوت سرکش "کمپل" به گل تساوی برسد. اين برای آن‌ها کافی نبود و سه دقيقه بعد "دوارته" موفق شد با ضربه سر گل دوم کاستاريکا را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا بازی باخته را با برد عوض کند.








اين پايان کار نبود و "اورنا" موفق شد در دقيقه 85 گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا موفق شود با نتيجه 3 بر يک اروگوئه را شکست دهد. "ماکسيميليانو پريرا" در آخرين دقيقه بازی کارت قرمز گرفت تا نخستين اخراجی جام لقب گيرد.



گام بلند ایتالیا برای صعود به مرحله بعد

ایتالیا موفق شد با برتری 2 بر یک برابر انگلیس گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی بردارد.




"ایتالیا و انگلیس" در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک ایتالیا به پایان رسید.








"کلودیو مارکیزیو" در دقیقه 35 موفق شد با شوتی سرکش گل نخست مسابقه را به ثمر برساند. البته خوشحالی ایتالیایی‌ها طولی نکشید و تنها 2 دقیقه بعد "دنیل استاریج" موفق شد پاس زیبای "وین رونی" را به گل تساوی این دیدار تبدیل کند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.








در نیمه دوم "ماریو بالوتلی" در دقیقه 50 موفق شد سانتر زیبای "کاندروا" را با ضربه سر به گل برتری ایتالیا تبدیل کند.




شکست سامورایی‌های مقابل ساحل عاج

در دومين ديدار از بازي‌های گروه E جام جهانی تيم‌های "ژاپن و ساحل عاج" به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين ديدار با برتری يک بر صفر نماينده آسيا همراه بود.











در اين ديدار هرچند ساحل عاج شروع بهتری داشت، اما "کی‌سوکه هوندا" از تک فرصت سامورايی‌ها استفاده کرد و با پای چپ در دقيقه 16 دروازه نماينده آفريقا را فرو ريخت.






ساحل عاج در ادامه حملات زيادی داشت و در پایان با نتیجه 2 بر یک نماینده آسیا را مغلوب کرد.



گزارش‌های تصویری باشگاه خبرنگاران را اینجا ببینید.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار