اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

ضرورت ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی، یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که در راستای آن شاهد افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی جامعه خواهیم بود.

"غلامحسین اسماعیلی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مهمترین برنامه‌های دادگستری استان تهران اظهار داشت: مجموعه قضایی و اداری دادگستری تهران از ظرفیت‌های نسبتا خوبی برخوردار است که این مهم، نقش مهمی در عملی شدن و ارتقاء هر چه بیشتر سلامت قضایی و اداری دارد.

وی ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی را یکی از مهمترین اولویت‌های دادگستری تهران برشمرد و تصریح کرد: مجموعه اداری و قضایی دادگستری استان تهران، کمک کار بسیار خوبی برای نیل به کارآمدی دستگاه قضایی است تا در راستای آن شاهد افزایش رضایتمندی، اعتماد عمومی ،کاهش نارضایتی‌ها و احیاء دستگاه عدلیه باشیم.

اسماعیلی افزود: ارتقاء سلامت و کارامدی دستگاه قضایی ریز برنامه‌ها و جزئیات متعددی دارد و با توجه به اینکه این امر از جمله مطالبات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه است، ما در دادگستری استان تهران در جهت تحقق آن، برنامه‌هایی تبیین خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با بضاعت موجود در دادگستری استان تهران برنامه‌های خود را اجرایی و این دادگستری را به عنوان قلب تپنده دستگاه قضایی کشور به یک الگوی مناسب تبدیل کنیم.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار