"پاریس تا پاریس" در شبکه سحر آذری شد

فیلم سینمایی "پاریس تا پاریس" که از تولیدات شبکه سحر به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" است در گروه ترجمه و دوبلاژ سیمای آذری این شبکه زبانگردانی شده و از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم سینمایی " پاریس تا پاریس " به سفارش شبکه سحر تولیده شده است که  محمدحسین لطیفی کارگردانی و منصور سهراب پور تهیه کنندگی آن را برعهده داشته، به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به آذری زبانگردانی شده و از سیمای آذری برای مخاطبان تولیدات ایرانی پخش خواهد شد.

سعید بحرالعلومی، ونوس محسن زاده، مهدی حسین زاده، مسعود رئیس الساداتی، معصومه چابک، یوسف نوعی، سعید نوعی و ... صداپیشگانی هستند که در " پاریس تا پاریس " به گویندگی پرداخته اند. ترجمه متون این فیلم را گلی بیاتی به آذری انجام داده و سعید نوعی صدابردار دوبلاژ و صادق صبور میکس این کار را برعهده داشته است. مهدی حسین زاده سرپرست گویندگان این دوبله بوده است.

حسين ياري، ياسمن نوروزي، كاظم بلوچي، سيدمهرداد ضيايي، زهرا سعيدي، جمشيد شاه‌محمدي، يگانه بلوچي، مهرداد معتمدي، ژاك برونه، كاترين سولو، سقوين برتلو در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: كاظم بلوچي(فیلمنامه)، منصور سهراب پور(مجری طرح)، سیروس عبدلی(مدیر تصویربرداری)، بهرام کیانی(طراح صحنه و لباس)، حمید توکلیان(صدابردار)، ادیل فورکن(طراح چهره پردازی) و علی صبری(مدیر تولید فرانسه).

" پاریس تا پاریس " داستان اسماعیل حقیقت دانشجوی رشته پزشکی در فرانسه است که با شروع جنگ تحمیلی به ایران باز می گردد. حال بعد از گذشت سال ها عزم بازگشت به فرانسه را دارد و این بار، تنها دخترش یلدا ناگزیر به دلیل فوت مادر همراه اوست ...

فیلم سینمایی " پاریس تا پاریس " به مدت 90 دقیقه در سیمای آذری دوبله شده و از آنتن شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان به فیلم های ایرانی در جمهوری آذربایجان پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار