پور کاظمی:

صدور حکم افراد خارج از ورزش بر عهده مراجع قضایی است

دبیر نادو گفت: پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده توسط وزنه برداران و مربیان خاطی، طی جلسه ای که 10 روز آینده برگزار می شود نتیجه را از طریق وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه اعلام خواهیم کرد.

  لطفعلی‌ پور کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مستندات ارائه شده از سوی ورزشکاران و مربیان خاطی اظهار داشت: تمام وزنه‌ برداران نوجوان به همراه اولیا خود اسناد و مدارکی را ارائه کردند و بعد از ظهر شنبه هم فریدون غز‌الیان مربی ماز‌ندرانی آنها  مدارک دفاعیه‌ی خود را تحویل مسئولین نادو داد.
   وی افزود: تا  ده روز آینده جلسه ای در نادو برای بررسی صحت و سقم مستندات بدست رسیده و شفاف سازی آنها برگزار می‌شود تا به جمع بندی کلی برسیم و نتیجه نهایی  را از طریق وزارت ورزش و جوانان به مراجع قضایی ارسال می‌کنیم.  
پور کاظمی در خصوص حکم نهایی وزنه برداران و مربیان گفت: دو سال محرومیت 4 وزنه بردار از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده است و حکم افراد خارج از سیستم ورزشی قهرمانی از طریق گزارش صورت جلسه و نتایج کارشناسان نادو که به مراجع قضایی اعلام می‌شود،  صادر خواهد شد.  وی خاطر نشان کرد: تست دوپینگ را فدراسیون‌ جهانی از وزنه برداران گرفته است و مدیریت نتایج نهایی را عهده آنها است .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار