ساری /

مرکبات مازندران در بازار

مرکبات مازندران به بازار "سی آی اس" راه می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس اتاق بازرگانی مازندران پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک هم اندیشی مدیر کل کنسولی وزارت خارجه با دستگاههای اجرائی با تاکید بر شناخت بازارهای هدف برای فروش محصولات از جمله مرکبات اظهار داشت: مدت یک سال است که دفتر نمایندگی امور خارجه در مازندران افتتاح شده و مردم این استان برای کارهای کنسولی دیگر نیاز به مراجعه به تهران و شهرستانهای اطراف ندارند.

عشریه گفت: در سال 92 ما 3 هزار و 750 مراجعه به دفتر امور خارجه داشته ایم و یکی از کارهای مهمی که در استان انجام شده است تشکیل دفتر نمایندگی امور خارجه در استان بوده و در حال حاضر هر کدام از تجار مازندرانی که در هر ساعت شبانه روز کار کنسولی داشته باشند به راحتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ما خواستار مذاکرات بیشتر با کشور ترکمنستان برای همکاریهای بیشتر هستیم، تاکید کرد: از مدیر کل امور کنسولی وزارت خارجه می خواهیم تا با مذاکرات بیشتر و اطمینان سازی با ترکمنستان تجار ما بتوانند بازار این کشور را در دست بگیرند.

عشریه گفت: عدم حضور ما در بازار ترکمنستان باعث می شود تجار دیگر کشورها جای مارا پر کنند.

وی با بیان اینکه تجار ما با وجود تحریمها ریسک بالایی را می پذیرند، افزود: در پی حل این مشکلات و ارائه راهکار مناسب هستیم تا فعال اقتصادی ما در کشورهای دیگر احساس مشکل نکند.

عشریه تاکید کرد: امیدواریم با تعاملات بیشتر بین اتاق بازرگانی و وزارت خارجه مشکلات تجاری حل و شاهد رشد و توسعه روز افزون در استان باشیم./س

برچسب ها: مرکبات ، بازار ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.