طباطبایی:

اولین بازی تعیین کننده است/ بازی بسته بهترین تاکتیک در حال حاضر برای ایران است

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اولین بازی برای همه تیمهای حاضر در جام جهانی تعیین کننده است و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست.

هادی طباطبایی در خصوص اولین بازی تیم ملی در برابر نیجریه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقاتی که اینچنین گروهی بازی می‌کند اولین بازی تعیین کننده است و برای ما هم مهم است که اولین گام را محکم برداریم. توجه همه به این مطلب است که بازی اول را با قدرت آغاز کنند و برای بازیهای بعدیشان در آینده خیلی تاثیرگذار است.

وی در خصوص تاکتیک تیم ایران در این بازی گفت: تیم ایران باید توان تیمی خود را در زمین پیاده کند که در نهایت به نفع تیم تمام شود به دلیل اینکه قدرت نیمی نسبت حریفان برتری ندارد. باید طوری بازی کنیم که در کارهای تاکتیکی تیم حریف وقفه ایجاد نماییم.

دروازه‌بان اسبق کشورمان درباره دروازه‌بان تیم ملی عنوان کرد: در این خصوص نظری ندارم چون تا به حال در تیم ملی هیچوقت وضعیت اینگونه نبود که دروازه‌بان اول تیم مشخص نباشد.

طباطبایی درباره نقطه قوت تیم نیجریه که به عقیده کارشناسان دروازه‌بان این تیم است عنوان کرد:‌ دروازه‌بان مهمترین پست در فوتبال است و اینکه تیمی دروازه‌بان مطمئنی داشته باشد نقطه اتکا و قدرت آن تیم است.

وی در پایان برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم که بازی قابل قبولی انجام دهیم و نتیجه به نفع تیم ملی کشورمان باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار