اشتباهاتی که تیپ مردانه شما را به هم می زند

مطالعات جدید نشان می دهند استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود که توجه دیگران نسبت به شما زیادی جلب شود و باید سعی کنید در لباس هایتان بیشتر از سه رنگ استفاده نکنید و پوشش خود را تا جایی که ممکن است ساده نگه دارید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ آقایان باید سعی کنند از مکمل های رنگی استفاده نکنند رنگ هایی که متضاد یکدیگر  هستند تکمیل کننده نیز هستند و به رنگ های هم خانواده شناخته می شوند مانند ( زرد و نارنجی) و اگر لباس هایتان روشن است باید کفش هایتان نیز روشن باشد و اگر لباس تیره به تن می کنید کفش هایتان نیز باید تیره باشد.
 
 گفتنی است، بهتر است لباس ما دارای یک یا دو طرح متنوع  تک رنگ باشد و از لباس هایی  استفاده کنید که تنهای دارای یک طرح معین هستند اگر در جایی زندگی میکنید که آب و هوای گرم است لباس های شما باید تنها مختص فصل بهار و تابستان باشد.
 
اگر از سایز خود مطمئن هستید اما باز هم شلوارهایتان را قبل ار خرید پبرو کنید سایر لباس ها  که دارای مارک های متفاوتی هستند مختلف است و اگر تی شرت شما خیلی بلند است نباید آن را هیچ گاه داخل شلوار کنید و از پوشیدن لباس های پر زرق و برق و رنگ رنگ استفاده نکنید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لباس ، مردانه ، پوشش ، شیک ، اشتباه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار