هسلر: خواهیم دید که آلمان بازی خوبی را به نمایش می گذارد

توماس هسلر گفت: من خیلی امیدوار هستم و خوش بین که تیم آلمان امروز بازی خوبی را به نمایش بگذارد و خواهیم دید که نتیجه چه می شود .

به گزاش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هشتمین قسمت ویژه برنامه بیست چهارده ، امشب با حضور توماس هسلر بازیکن اسبق تیم ملی آلمان و مهدی مهدوی کیا بازیکن با اخلاق اسبق تیم ملی کشورمان از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

 قبل از شروع بازی دو تیم آلمان و پرتغال ، توماس هسلر یکی از فوتبالیست با تکنیک اسبق آلمان و از نسل طلایی نود ایتالیا ، درباره وضعیت تیم ملی کشورش گفت:

تیم آلمان در سه هفته گذشته ، خیلی خوب خودش را آماده کرده است حتی بازیکنانی که مصدوم بودند کاملآ آماده شدند.

وی افزود: من خیلی امیدوار هستم و خوش بین که تیم آلمان امروز بازی خوبی را به نمایش بگذارد و خواهیم دید که نتیجه چه می شود .

هسلر درباره اینکه تیم آلمان مشخص است که بدون عنصر تهاجمین بازی می کند و این یعنی همان سبک اسپانیا ، اظهار داشت: من فکر می کنم که این ابزارهای مخفی هستند و با توجه به نیاز تیم مربی از آنها استفاده خواهد کرد . شاید الان صلاح باشه که آلمان خیلی تهاجمی بازی نکند.

وی در ادامه گفت: تیم آلمان تیم تورنمنتی است و مشخص است که آمادگی بدنی خوبی دارد ، ما همیشه در دوره های گذشته تورنمنت ها را خوب شروع کردیم . خوب است که با قدرت شروع کنیم و قطعآ آسان نخواهد بود چون پرتغال تیم فوق العاده ایست و بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هسلر ، آلمان ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار