سید جواد هاشمی:

تیم کشورمان توانایی صعود به مرحله بعدی را دارد

تیم ملی کشورمان توانایی صعود به مرحله بعدی و برافراشته شدن نام ایران را دارد.

سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، درگفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص همراهی هنرمندان با "یاردوازدهم" در جام جهانی فوتبال برزیل گفت: همه‌ی جامعه جنب وجوش این را دارند تا تیم ملی کشورمان به خاطر برافراشته شدن پرچم کشورمان در مسابقات جام جهانی برزیل به موفقیت برسند.

وی افزود: اینکه ما به مرحله‌ی 32 تیم اول جهان و شرکت در جام جهانی برزیل رسیدیم خود غنیمت بزرگی است ولی اشتیاق ما بر این است که تیم ملی کشورمان با وجود شرایط بهتر، بالاتر از این درجه قرار بگیرد.

وی درخصوص همراهی هنرمندان با تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال اظهار داشت: ما برای ایران وسرافرازی آن هر اقدامی انجام می دهیم. فرهنگ و هنر در کنار همه‌ی اقشار جامعه برای این پیروزی تلاش می‌کند.

وی در این باره افزود: در حال حاضر بحث ورزشی وجود ندارد و هدف اصلی نام ایران است، گاهی اوقات برخی از ورزش‌ها به فرهنگ سازی در اجتماع کمک می کند و حال ما هنرمندان و مردم به ورزش کمک خواهیم کرد.

سید جواد هاشمی پیش بینی خود را از حضورتیم ملی در این مسابقات اینگونه بیان کرد:‌ امیدوارم حتی براساس اتفاق هم تیم ما به مرحله ی بعدی صعود پیدا کند و گذشته از آن ما توانایی صعود به مرحله بعدی را هم داریم.

این بازیگر عنوان کرد: اگر بچه های تیم ملی کشورمان با داشتن انرژی خوب، فراموشی کردن نام و حضور تیم های بزرگ در گروه خود و همچنین باور اتفاقات شگرف در فوتبال به طور حتم در این مسابقات موفق خواهند شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، فرهنگ ، ورزش ، مسابقه ، هنر ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
سالها هدفمون تو جامهای جهانی شگفتی خلق کردن بوده و بس. برا همین هیچ وقت فوتبالمون پیشرفت خوبی نداشته . تو بازی با نیجریه حتی اگه میبردیم نمیشد گفت که ما از نیجریه بهتریم ولی الان به جرات میشه گفت نظم تیمی ما از اونا بهتر بود.
به نظرم کی روش با بضاعت فوتبال ما نتیجه خوبی گرفت
به امید لیگ پویا و فوتبالی برای سربلندی فوتبال ایران
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
ایران در برابر نیجریه هیچی نبود فقط دفاع کرد اصلا توپ دست این ها بود خدایی در برابر ارژانتین می خواهند چه کنند چرا واقع بین نیستیم جای اینکه پول ها را الکی به نها دهیم خرج والیبال وکشتی .فوتسال که افتخار امیزند کنید
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
اصلا بازی ایران خوب نبود
آخرین اخبار