بهره‌مند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"زولبیا و بامیه" کیلویی 8500 تومان/ فروش زولبیا و بامیه توسط مشاغل دیگر مجاز نیست

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان گفت: طبق نرخ مصوب در ماه مبارک رمضان قیمت زولبیا و بامیه درجه یک کیلویی 8500 تومان و درجه دو کیلویی 8000 هزار تومان است.

علی بهره‌مند، رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در گفتگو با خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق نرخ مصوب در ماه مبارک رمضان قیمت زولبیا و بامیه درجه یک کیلویی 8500 تومان و درجه دو کیلویی 8000 هزار تومان است.

وی افزود: این قیمت نسبت به سال گذشته هزار تومان افزایش داشته است.

بهره‌مند با اشاره به انجام بازرسی‌های اتحادیه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: اتحادیه هم از نظر قیمت و هم از نظر بهداشت بر قنادی‌ها نظارت دارد،‌ ضمن اینکه اداره بهداشت هم در دوره‌های 10 و 15 روزه از از واحدهای صنفی و قنادی بازرسی می‌کند.

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان با اشاره به تامین مواد اولیه افزود: خوشبختانه روغن و شکر در دسترس همه است و کمبودی در این زمینه نیست اما شکر و روغن به قیمت دولتی هنوز به دست این صنف نرسیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: بهتر است مردم زولبیا و بامیه را تنها از قنادی‌ها که اتحادیه بر تهیه آن نظارت دارد، تهیه کنند.

بهره‌مند افزود: برخی افراد فرصت طلب در ماه رمضان به دلیل سود بیشتر اقدام به تغییر شغل و تهیه زولبیا و بامیه در کارگاه های زیرزمینی کرده و با قیمت کمتر به فروش می رسانند که به دلیل رعایت نکردن بهداشت برای سلامت افراد مضر است و مورد تایید این اتحادیه نیست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زولبیا ، بامیه ، قنادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار