بازوند تشریح کرد

جزئیات برنامه‌های روحانی در سفر به استان لرستان

استاندار لرستان جزئیات برنامه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، هوشنگ بازوند استاندار لرستان با اشاره به سفر استانی حجت‌الاسلام والسلمین روحانی رئیس‌جمهور به این استان در قالب پنجمین سفر استانی هیئت دولت اظهار داشت: رئیس‌جمهور پس از استقبال مقامات محلی در فرودگاه، در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد با مردم استان لرستان دیدار می‌کند.

بازوند افزود: دیدار با جمعی از روستائیان و عشایر استان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری و بازدید از پتروشیمی لرستان و صنایع شیرپگاه استان از برنامه‌های اولین روز سفر رئیس‌جمهور خواهد بود.

وی ادامه داد: روحانی در دومین روز از سفر خود به لرستان با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار و سپس در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

استاندار لرستان گفت: در این سفر برنامه‌ای برای سفر رئیس جمهور به شهرستانهای استان پیش بینی نشده اما وزرا و معاونان رئیس‌جمهور با سفر به مناطق مختلف استان، مسائل و مشکلات را بررسی و به رئیس جمهور منتقل خواهند کرد.

بازوند خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی دقیق و به موقع به درخواست‌های مردمی، سامانه 111 از صبح امروز در لرستان فعال شده است و مردم استان می‌توانند به جای نوشتن نامه، خواسته‌های خود را ازطریق این شماره تلفن مطرح و کد پیگیری دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار