جلسه دوم سازمان لیگ؛

تاریخ نقل و انتقالات بسکتبال اعلام شد/ افزایش ورودی تیم های سوپرلیگی

تاریخ نقل و انتقالات بسکتبال و همچنین تحویل مدارک تیم های سوپرلیگی به همراه مبلغ جدید ورودی تیم ها براساس نرخ تورم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دومین جلسه هم اندیشی سازمان لیگ بسکتبال صبح امروز در تالار اجتماعات سالن بسکتبال آزادی برگزار شد که محمدرضا مشحون به علت بیماری و محمد گنجی مدیرعامل مهرام هم تنها غایبان این جلسه بودند.

براساس تصمیمات این جلسه، تاریخ رسمی نقل و انتقالات فصل آینده سوپرلیگ از اول تیر تا 25 مرداد و آخرین فرصت تحویل مدارک تیم ها نیز تا 25 شهریور اعلام شد.

زمان شروع مسابقات نیز دهه اول آبان سال جاری تعیین شده است.

همچنین مبلغ ورودی تیم های سوپرلیگی نیز براساس نرخ تورم افزایش یافته و برای هر تیم 65 میلیون تومان تعیین شد.

تنها 6 تیم تسویه کرده اند

در حالی که قرار بود تیم‌های دسته‌های مختلف وضعیت مالی خود را تا تاریخ این جلسه مشخص کنند، سازمان لیگ اعلام کرد که از 36 تیم دسته جات مختلف تنها 6 تیم پاسخ این سازمان را داده اند و شرایط مالی آنها کاملا مشخص است.

در حالی که گرفتن تضمین بانکی از باشگاه ها برای ورود به سوپرلیگ تایید نشد، برای جلوگیری از مشکلات قرارداد بازیکنان قرار بر این شد که بازیکنان از این فصل در حضور یک وکیل قرارداد خود را امضاء کنند.

همچنین صمد نیکخواه بهرامی نماینده بازیکنان در سازمان لیگ هم پیشنهاد تشکیل اتحادیه بازیکنان را داد که بهمن سلیمانی رئیس سازمان لیگ نیز تاکید کرد که این اتفاق حتمال در این فصل می افتد.

کارت سفید برای تیم های انصرافی

وضعیت تیم هایی مثل زنجان که مسابقات را به پایان نمی رسانند هم در جلسه امروز بررسی و قرار شد که چنین تیم هایی برای ورود دوباره به سوپرلیگ کارت سفید کمیته فنی را دریافت کنند. به این معنی که کمیته فنی بعد از بررسی اوضاع مالی و دیگر شرایط در مورد ورود نهایی این تیم ها تصمیم گیری کند.

مشحون: رئیس جمهور به توپ و توری‌ها توجه کند

محمود مشحون رئیس فدراسیون هم در این جلسه از توجه ویژه رئیس جمهور به ورزش فوتبال گفت و تاکید کرد: امیدواریم نگاه ویژه ای هم به رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال شود که موفقیت های زیادی در رشته های توپی به دست می آورند. متاسفانه در بسکتبال پاداشی هم به بازیکنان داده نشده و در مواردی خودمان پاداش پیروزی ها را به آنها دادیم.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار