مسئولان استان حامی هنرجویان ارومیه باشند

مسئولان و متولیان فرهنگ و هنر استان ارومیه حامی هنرجویان انجمن سینمای جوان این استان باشند.

احسان مهدیان سرپرست دفتر ارومیه انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری هفته‌های فیلم و عکس بیان کرد: انجمن سینمای جوان در چهارچوب برنامه‌های آموزشی خود همایش سالانه فیلم و عکس را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر انجمن سینمای جوان به اکثر استان در خصوص تولید فیلم و عکس کم‌لطفی داشتند اما با مدیریت جدید مجددا فیلمسازان و عکاسان دور هم جمع شدند.

سرپرست دفتر ارومیه گفت: مسئولان و متولیان بحث فرهنگ و هنر استان حامی هنرمندان در عرصه فیلم و عکس باشند و به آنها کمک کنند تا بتوانند پله‌های ترقی را طی کنند.

مهدیان اظهار داشت: 45 قطعه عکس در نمایشگاه عکس آماده بازدید است، 40عنوان فیلم کوتاه تولید هنرمندان ارومیه در انجمن سینمای جوان و حوزه هنری است که به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: یک مستند داستانی بلند نیز برای هنرجویان انجمن به نمایش گذاشتیم که آنها با مقوله فیلمسازی بلند بیشتر آشنا شوند و در کنار آن دو کارگاه تخصصی فیلم و عکس برگزار کردیم.

مهدیان ضمن بیان این مطلب که نشست سینمای مستند با استقبال هنرمندان مواجه شد، تصریح کرد: نشست مشترک انجمن سینمای جوان و حوزه هنری در خصوص تولید آثار فاخر و رفع مشکلات آن نیز برگزار شد.

وی اظهار داشت: از ساعت 17 تا 20 نمایش فیلم‌های کوتاه را برگزار می‌کنیم. اختتامیه روز 29 خرداد ماه ساعت 18 برگزار می‌شود و از هنرمندان فیلمساز و عکاس ارومیه تجلیل خواهد شد.

مهدیان خاطرنشان کرد: در سه روز برپایی این گردهمایی هنرمندان استقبال خوبی داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.