رژه داوطلبان جنگ با تروریست ها در نجف اشرف

نجف اشرف این روزها شاهد استقبال گسترده داوطلبان پیوستن به ارتش و نبرد علیه تروریست ها است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نجف اشرف این روزها به دنبال ندای مرجعیت دینی برای دفاع از عراق، شاهد اس تقبال گسترده داوطلبان پیوستن به ارتش و نبرد علیه تروریست ها است.
 
آستان قدس علوی در نجف، رژه نظامی یگان هایی از داوطلبان دفاع از عراق را برگزار کرد. این یگان ها به جمع رزمندگان داوطلب دفاع از عتبات مقدس عراق می پیوندند.
 
خیابان های نجف اشرف این روزها مرکز فعالیت داوطلبانی است که با اعلام دستور به دست گرفتن سلاح مرجعیت دینی برای مقابله با تروریست های بعثی  و همپیمانانش، در این شهر  گردهم آمده اند.
 
تازه ترین اخبار اینکه آستان مقدس یعلی (ع) اقدام به تشکیل گروه هایی برای دفاع از اماکن متبرکه کرده است.
 
شیخ "ضیاءالدین زینی"، دبیرکل آستان مقدس علوی در نجف اشرف در جمع رزمندگان داوطلب تصریح کرد: همه مردم این شهر مقدس باید به ندای مرجعیت با قاطعیت و روشنی لبیک گویند.
 
در همین حال شیخ "علی شکری"، قائم مقام تولیت آستان مقدس علوی به شبکه العالم گفت: ساماندهی 4 گردان داوطلبان دفاع از حرم مقدس علی (ع) و دیگر مقدسات در نجف اشرف پایان یافته و به خواست خدا در صدد تشکیل و ساماندهی گردان های دیگری هستیم.
 
"علی حجی" نماینده تولیت آستان مقدس علوی، وظیفه اصلی این گردان ها را دفاع از مراقد متبرکه نجف اشرف برشمرد و اظهار داشت: یگان های داوطلب دفاع از اماکن متبرکه در اردوگاه های نظامی، آموزش می بینند و با هماهنگی مراکز نظامی و دولتی عمل خواهند کرد.
 
یکی از داوطلبان به خبرنگار العالم گفت: ما برای نبرد با تبهکارانی آمده ایم که برای نابودی عراق می جنگند.ما با تروریست ها در عراق می جنگیم و آنها را هر کجا که باشند نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نجف ، داوطلب ، عراق ، جنگ ، تروریست ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار