در ویژه برنامه افطار؛

بازگشت یك مجری پس از پنج سال به تلویزیون

داریوش كاردان پس از پنج سال دوری از اجرای تلویزیونی، با ویژه برنامه افطار "شهر باران" شبكه یك سیما به عرصه اجرای تلویزیون بازمی‌گردد.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ "شهر باران" امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و همچنین متفاوت از تمام ویژه برنامه‌های رمضانی سایر شبكه خواهد بود.

به گفته حامد عقیلی تهیه كننده این مجموعه گفت: در بخش زنده این برنامه از چهره‌های آشنای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری به همراه خانواده‌هایشان دعوت خواهیم كرد به طوری كه در یك بخش از خانواده چهره سوالاتی خودمانی در مورد چهره می‌پرسیم با این هدف كه مردم با بُعد دیگری از این چهره‌ها آشنا شوند.

 این تهیه‌كننده ادامه داد: در پایان گفت‌وگو نیز از خود چهره دعوت می‌كنیم تا وارد استودیو شود و از او نیز سوالاتی را می‌پرسیم.

 وی اشاره كرد: گرایش ما در برنامه نشاط و امید است و هر روز نیز یكی از ارزش‌ها و فضائل انسانی مثل خوشرویی، صبر، درك متقابل و ... را مورد بررسی قرار می‌دهیم .

 عقیلی درباره مجری این ویژه برنامه نیز خبر داد: داریوش كاردان بعد از پنج سال دوری از عرصه اجرا در تلویزیون اجرای این برنامه را بر عهده خواهند داشت؛ ایشان جزو معدود مجریان توانمند از نظر اطلاعات در زمینه معارفی و ادبی هستند.

وی خاطرنشان كرد: برنامه آیتم‌های مختلفی دارد، فیلم‌های كوتاهی نیز پخش می‌كنیم كه بر اساس موضوعات هر روز ساخته شده است؛ ضمن اینكه در آیتمی با عنوان «ذره آفتاب» با استفاده از سخنان حضرت علی (ع) در دو دقیقه به موضوعات مختلف زندگی می‌پردازیم.

تهیه‌كننده «شهر باران» عنوان كرد: پخش اذان ما نیز متفاوت خواهد بود، اگرچه اذان را با صدای سلیم موذن‌زاده پخش می‌كنیم اما با پخش تصاویر قصه‌گونه و معنوی همچنین قطعاتی موسیقی به نام «مناجات» ساختیم كه قبل از اذان پخش خواهد شد.

 او از پخش 33 ترانه در «شهر باران» با صدای علی اصحابی، شهرام شكوهی و ... خبر داد و درباره تیتراژ برنامه نیز توضیح داد: برنامه دو تیتراژ خواهد داشت كه با پخش تصاویر داستانی روی آنتن می‌رود و احتمالا هر 10 شب تیتراژ برنامه تغییر كند.

عقیلی از علیرضا خمسه وحید شمسایی، داریوش ارجمند، امیر دریادار سیاری و ... به عنوان مهمانان این برنامه یاد كرد و ادامه داد: «شهر باران» از سه روز قبل از رمضان بعد از خبر ساعت 19 تا عید فطر از شبكه یك سیما پخش می‌شود.

 عوامل این ویژه برنامه عبارتند از: كارگردان هنری: داریوش ربیعی، كارگردان تلویزیونی: امیرهوشنگ بهشتیان و مصطفی عسگری، مشاور برنامه: دكتر مهرداد رایانی مخصوص، مدیرتولید: ولی نقدی، گروه برنامه‌ساز: شیرین صمدی، كسری آتشی، رضا حاج باقر،‌علیرضا شادمنش و میثم آذریاد، طراح دكور: سپیده شریفی، برنامه‌ریز وهماهنگی: مریم خالق، گروه تحقیق و نگارش: ستاره بهارلو، فرناز عقیلی و فرزانه عقیلی.

به گفته تهیه‌كننده، این برنامه را با همكاری جعفر رضایی می‌سازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: افطار ، برنامه ، نشاط ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.