شبكه رادیویی كودك را گوش كنید

شبكه رادیویی كودك و نوجوان كه در نیمه شعبان افتتاح شد، روی موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز قابل دریافت است.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ طاهره راستی پیشه مدیر شبكه رادیویی خانواده و سرپرست شبكه كودك و نوجوان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) شبكه رادیویی كودك و نوجوان افتتاح شد، برنامه های این شبكه به همراه شبكه رادیویی خانواده بر روی موج اف ام ردیف 5/89 مگاهرتز از ساعت 6 تا 24 قابل دریافت است.

راستی پیشه تاكید كرد: تولید و پخش برنامه های این دو شبكه با بهره گیری از هنر فاخراسلامی - ایرانی با رویكرد خانواده، محورتوسعه انسانی-اجتماعی و الگو سازی و بستر سازی بنیان های معنوی و تربیت دینی در كودكان و نوجوانان به تولید برنامه می پردازد.

سرپرست شبكه كودك و نوجوان در ادامه افزود:كاهش فاصله و گسست نسلی والدین و فرزندان، تقویت نشاط و شادابی، ایجاد فرصت های خودباوری و تقویت روحیه امید به آینده در چارچوب اصول و خط مشی برنامه ها و سیاست های مصوب سازمان از دیگر موضوعات مورد توجه در این شبكه رادیویی است.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: در جدول برنامه های این شبكه ها به نیازهای  همه گروه های سنی خردسال، كودك، نوجوان، جوان، میانسال و سالمند توجه شده و برنامه های متناسب با اقشار مختلف مخاطب در نظر گرفته شده كه در زمان های مناسب پخش می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، فاصله ، انسانی ، شبکه ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام

چه طور دو شبکه در یک موج قرار میگیره

توضیح بدید

آیا رادیو کودک هر روز هست یا یک روز درمیان؟
آخرین اخبار