افشای شهادت دروغ "کلینتون" پس از 40 سال!

پس از گذشت حدود 40 سال، قربانی یکی از پرونده‌هایی که در اختیار هیلاری کلینتون بوده است، او را در زمینه حمایت از حقوق زنان تنها یک منافق دانسته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از دیلی میل، قربانی یکی از پرونده‌هایی که 40 سال پیش هیلاری کلینتون مسئول رسیدگی به آن بوده است، او را در زمینه حمایت از حقوق زنان یک منافق دانسته است.

کلینتون در سال 1980


این قربانی که نامش فاش نشده است، از پرونده‌ای حکایت دارد که مجرم آن با دفاعیات کلینتون بدون هیچ حکمی آزاد شده است. در سال 1975، این زن در حالی که بسیار کم سن بوده، توسط یکی از مسئولین دولتی آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته است.


به گفته این زن، "چطور می‌توان از او به عنوان قهرمان حمایت از حقوق زنان یاد کرد در حالی که حاضر به حمایت از یک دختر نوجوان در مقابل جنایت تجاوز نشده است؟ او کاملا می‌دانست که متهم پرونده کاملا مقصر است و باید محاکمه شود؛ اما با کمال خونسردی پشت تریبون رفت و شواهدی سراسر دروغ به دادگاه ارائه کرد. من در آن زمان فقط 12 سال سن داشتم و هیچ کاری برای دفاع از خود نمی‌توانستم انجام دهم."


او در ادامه سخنان خود افزود، "کلینتون مرا به عنوان فردی معرفی کرد که دارای نوعی اختلال روانی هستم که به رضایت خود با مردان میان‌سال ارتباط برقرار می‌کنم. او با این سخنان و مدارک جعلی که برای آن ارائه کرد، مرا به جهنمی فرستاد که هنوز هم عواقبش را در زندگی خود حس می‌کنم. همچون جلسه دادگاه آن روز، او دائما در حال دروغ و فریب است و من او را به عنوان یک منافق و خیانت‌کار به مردم خصوصا زنان می‌شناسم."





انتهای پیام/
برچسب ها: کلینتون ، حقوق ، زنان ، منافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار