اردبیل/

عمران شهری با برنامه‌ریزی مدون انجام می‌شود

شهردار گیوی گفت: عمران شهری با برنامه‌ریزی مدون و منطبق بر توسعه متوازن انجام می‌شود و هیچ نگاه تبعیض‌آمیزی به بالا و یا پایین شهر وجود ندارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی قلی‌پور صبح امروز در مراسم معارفه‌اش اظهار کرد: با ارائه برنامه و دیدگاه‌های کارشناسی به شورای شهر و همچنین نگاه متوازن به توسعه‌یافتگی همه‌جانبه در شهرداری حضور پیدا کردم و از مردم نیز انتظار دارم که با همکاری و مشارکت نزدیک خادمشان را در انجام وظایف و رسالت‌ها یاری کنند.

وی با بیان اینکه در توسعه متوازن شهری نقطه بالا و پایین و علیا و سفلی گیوی مدنظر نبوده بلکه حرکت‌ها براساس نگاه توسعه‌ای جامع شهر خواهد بود، یادآور شد: با توجه به سابقه حضور در منصب شهرداری در برخی از شهرهای استان بر این اعتقاد هستم که هر حرکتی که با برنامه و منطبق بر خواست و نیاز مردم نباشد با نارسایی‌ها و برخی خلأها روبه‌رو می‌شود؛ در حالی که با جدیت و تلاش همه‌جانبه سعی ما بر این است تا با کارهای عمرانی و خدماتی نظیر آسفالت‌ریزی توسعه فضای سبز و افزایش رفاه اجتماعی بتوانیم به شکل همه‌جانبه به وظایف و رسالت خطیر خود عمل کنیم.

شهردار گیوی خاطرنشان کرد: شهر گیوی به دلیل موقعیت و شرایط خاص جغرافیایی از مناطق مستعد بوده و در مسیر توسعه و رشد حقیقی قرار دارد لذا باید از بسترهای لازم، امکانات و شرایط موجود استفاده کنیم تا با حرکت رو به جلو بتوانیم بخشی از نارسایی‌های گذشته را برطرف کنیم.

قلی‌پور افزود: با همراهی و همکاری شورای شهر تلاش خواهیم کرد تا با تصمیمات تاثیرگذار در فرصت باقیمانده از فصل کاری فعالیت‌ها و حرکت‌هایمان را به گونه‌ای سامان دهیم تا کارهای بر زمین مانده به سرعت به سرانجام رسیده و پروژه‌های جدید با نگاه و هدف‌گذاری درست شکل اجرا به خود بگیرد.

وی ادامه داد: در میدان عمل و انجام وظایف به مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی معتقد هستیم و پویایی و تحرک یک مجموعه را در پیشتازی مدیران و مسئولان آن می‌دانیم؛ قطعاً با پشتیبانی شورای شهر تلاش خواهیم کرد تا یکی پس از دیگری مشکلات و نارسایی عمرانی، خدماتی و آبادانی شهر گیوی را حل و فصل کنیم.

شهردار گیوی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام خدمات ارائه شده از سوی شهرداری‌ها در معرض دید و قضاوت عموم مردم است و به صورت روزانه آن را رصد می‌کند باید هر روز تغییری را در این خدمات انجام دهیم تا رضایت‌مندی مردم فراهم آید.

قلی‌پور یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های شهرداران را کمبود منابع اعتباری و ضعف در رسیدن به درآمدهای پایدار شهری دانست و گفت: در این زمینه شهرداری گیوی نیز با تنگناهایی روبه‌رو ‌است که برای رفع این مشکل سعی و اهتمام جدی داریم تا با جذب سرمایه‌گذاران با رفع موانع از این ظرفیت‌ها برای توسعه همه‌جانبه استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: در گام اول سعی خواهیم کرد با همکاری شهرداری و شورای شهر و دیگر مسئولان دلسوز تفاهمنامه واقعی برای جذب و جلب سرمایه‌گذاران و رفع موانع پیش‌روی آنها به امضا برسانیم تا تلاشگران این عرصه بدون دغدغه و نگرانی در حوزه سرمایه‌گذاری ورود پیدا کرده و کارها را به انجام برسانند.

 شهردار جدید گیوی با مدرک کارشناسی ارشد عمران پیش از این عهده‌دار سمت شهرداری عنبران بوده است که با تصمیم شورای شهر گیوی این بار به عنوان شهردار جدید این شهر حکم گرفت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.