العرییه: فوتبال ایران تا دقیقه 90 در برابر آرژانتین شگفتی ساز بود

بازی دو تیم ایران و آرژانتین که تا دقیقه ۹۰ بدون گل مساوی ادامه داشت با گل مسی یک بر صفر به سود آرژانتین پایان یافت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،به نقل از العربیه ؛این بازی از گروه اف، روز شنبه ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ با قضاوت میلوراد مازیچ صربستانی در ورزشگاه مینیرائو شهر بلوهوریزنته برزیل برگزار شد. ایران در نیمه اول به خوبی توانست از دروازه خود دفاع کند هر چند که بازیکنان آرژانتین توپ و میدان را در اختیار داشتند.شاگردان کی روش در دقیقه ۳ توسط حسینی و دقیقه ۴۱ توسط همین بازیکن دروازه یاران مسی را تهدید کردند.

 
در نیمه دوم ایران در سه بار می توانست دروازه آرژانتین را باز کند. اشکان دژاگه در دقیقه ۵۵ با یک ضربه سر دروازه آرژانتین را با خطر روبرو کرد.ایران همچنین در نیمه دوم دو بار می توانست توسط رضا قوچانی نژاد دروازه آرژانتین را تهدید کند.



در دقیقه ۹۱ مسی پشت هجده قدم ایران صاحب توپ شد . این بازیکن با شوتی کات دار دروازه علیرضا حقیقی را که در این دیدار به خوبی ظاهر شده بود باز کرد تا آرژانتین صاحب سه امتیاز بازی شود و تیم فوتبال ایران بازی را قهرمانانه در برابر رقیب خود ببازد.







بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند تیم فوتبال ایران در برابر رقیبی بازی می کرد که یکی از غول های فوتبال جهان است با این همه، شاگردان کی روش با درخشش در بازی روز شنبه در برابر آرژانتین، حد اقل شایسته تساوی بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار