هفته قوه قضاییه/4

تاکید "جهانگیر" بر از بین بردن بسترهای وقوع جرم به منظور مبارزه با فساد اقتصادی

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: یکی از عوامل اصلی در مبارزه با فساد، اقداماتی است که باید در راستای از بین بردن بیکاری و بسترهای وقوع جرم صورت گیرد.

"اصغر جهانگیر" رئیس سازمان‌ زندان‌‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات قوه قضاییه و نهادهای وابسته به آن تا بخشی در مبارزه با این دست جرائم موثر بوده اما این در حالی است که هنوز تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی در مبارزه با فساد، اقداماتی است که باید در راستای از بین بردن بیکاری و بسترهای وقوع جرم صورت بگیرد تا زمینه‌های ارتکاب جرم از میان برود.
 
جهانگیر تصریح کرد: از ملزومات مبارزه با فساد اقتصادی برخورداری از تشکيلات خاص مبارزه است و این مهم همکاری و عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط را می‌طلبد.
 
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پایان خاطر نشان کرد: میزان عملکرد فعالیت‌های دستگاه قضا بابت پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با مفاسد اقتصادی را باید از دستگا‌های نظارتی جویا شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار