برای اندروید؛

معجزه برای کسانی که سرعت گوشی‌شان افت کرده + دانلود نرم‌افزار

Clean Master روش‌های فراگیری برای پاک کردن اطلاعات نهان برنامه‌ها، فایل‌های مانده قدیمی، بسته برنامه‌ها و تاریخچه گوشی‌های اندرویدی دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مشکل از جایی شروع شد که گوشیم بعد از کلی نصب نرم افزار و بازی، سرعت و عملکردش نسبت به گذشته خیلی کند شده بود. ابتدا فکر کردم با پاک کردن نرم افزارهای به درد نخور و پر حجم کار درست شود ولی نه اینطور نبود!! تلفن‌های همراه هم مثل رایانه بعد از مدتی کار و نصب برنامه و بازی‌های متعدد با کاهش سرعت رو به رو می‌شوند به همین خاطر روی به نرم افزارهای پاک کردن فایل‌های اضافی آوردم که بعد از تست کلی نرم افزار برای برگشتن سرعت گوشیم به حالت اولیه با نرم افزار قدرتمند Clean Master آشنا شدم.



بعد از ورود به برنامه با یک نمودار از میزان فضای آزاد و اشغال شده حافظه داخلی و SD باخبر خواهید شد و اینجاست که تصمیم می‌گیرید فایل‌های بیهوده را پاک کنید. تاریخچه کلی دستگاه بخش دیگر این نرم افزار است، شما با انتخاب گزینه Clean می‌توانید کش مربوط به هر برنامه یا کش کلی سیستم عامل را خالی کنید. این عمل باعث می‌شود فایل‌های اضافی و به درد نخود از روی دستگاه شما پاک شوند.



بخش دیگر مربوط به یادگاری برنامه‌هایی است که قبلا پاک شده‌اند و فایل‌هایی از آن‌ها روی حافظه دستگاه شما باقی مانده‌اند و جز اینکه حافظه گوشی شما را اشغال می‌کنند کار دیگری ندارند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را پاک کنید. در حال حاضر Clean Master فقط برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه شده است و کسانی که به دنبال معجزه برای افزایش سرعت گوشی و حافظه دستگاه خود هستند این نرم افزار قدرتمند می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 9.05 مگابایت
 • نسخه: 5.5.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • امتیاز:


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
اینو تو اندروید باز نمیکنه اندورید 4.1 هم بوده ..چند تا گوشی هم ماتحان کردم نشد
آخرین اخبار