سرهنگ حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

تغییر ساعت طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان/ تمهیدات پلیس برای شب‌های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش ساعت طرح زوج و فرد در تهران خبر داد.

سرهنگ سید تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت اجرای طرح زوج و فرد از 6و 30 دقیقه صبح آغاز شده و ساعت 19 به پایان می رسد که در ایام ماه مبارک رمضان مدت اجرای   طرح  یک ساعت کاهش یافته که بر همین اساس از ساعت 19 به ساعت 18 تغییر خواهد کرد .

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: ساعت اجرای طرح ترافیک در طول ماه رمضان  هیچگونه تغییر نخواهد داشت و طبق روال معمول از ساعت 6و30 صبح طرح ترافیک شروع و ساعت 17 به پایان می پذیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در کل ماه مبارک رمضان تمهیداتی در نظر  گرفته شده و در این ایام معابر شهر تهران ساماندهی و روان سازی می شود  تا نزدیک افطار شهروندان به سهولت به منزل برسند، بر همین اساس عوامل پلیس در سطح شهر تقویت و در معابر و تقاطع و خیابانهای اصلی شهر مستقر هستند.

وی بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در مراسم های مختلفی از جمله شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر برنامه ریزی کرده که پوشش ترافیکی بدهند.

سرهنگ حسینی در خاتمه به مراسم لیالی قدر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم شب‌های قدر و حضور پرشور عزاداران در نقاطی که بیشترین  مراجعه را داریم از جمله مسجد ارگ، مسجد مهدیه، امام زاده صالح و... پوشش کامل نیروها را داریم و از معابر در جهت پارکینگ  استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۳ ۱۴ تير ۱۳۹۴
چقدر ناهماهنگی؟!!! ساعات طرح با ساعت کار باید هماهنگ باشد شروع کار فردا ۱۰ صبح طرح همان ۶/۵ ؟ عجیبه پلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ما در جایی زندگی میکنیم که 90 درصد پلیس های راهنمایی و رانندگی بسیج میشن که ماشینها وارد طرح زوج و فرد نشوند و کسایی که اونور خیابون زندگی میکنن نمیتونن برن خونشون و باید تا ساعت 7 اینورواونور بچرخند تا بتونن برن خونشون ولی اونایی که اینور خیابونن مشگلی ندارند واقعا بنازم به این قانون مسغره و از من دراوردی که فقط برای خالی کردن جیب مردم باز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بی مزه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
لطفا" جناب سرهنگ ويا خود سايت بفرمايند روز پنج شنبه طرح اصلي و همچنين طرح زوج وفرد تا چه ساعتي است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
این هم شده نون دونی!!!
آخرین اخبار