وقتی احساس بر منطق غلبه کند؟!

جباری: یکی بگوید، کی‌روش چه خدمتی به فوتبال ما کرده است؟!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تمدید قرارداد کی‌روش به نفع فوتبال ما نیست زیرا هیچ خدمتی به فوتبال ما نکرده است.

رضا جباری در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان و بازی این تیم مقابل بوسنی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در خصوص تیم ملی فوتبال ایران بحث طولانی داریم تا 5 و 6 ماه قبل همه اعم از مردم و کارشناسان و مسئولان خواهان عدم تمدید قرارداد کی‌روش بودند و می‌خواستند پرونده کی‌روش بعد جام جهانی بسته شود اما به یکباره پس از دیدار با آرژانتین همه چیز عوض شد و ورق به نفع کی‌روش برگشت.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: به نظر من کی‌روش  در ایران بدنبال منافع  خودش بوده و چون مردم ایران از بازی با آرژانتین راضی بودند که آن هم چند موقعیت گل بود که به ثمر ننشست، خواهان ماندن کی‌روش شدند که باید بگویم وقتی احساس بر منطق غلبه کند دیگر نمی‌توان انتظاری داشت.
 
 جباری ادامه داد: متاسفانه بعد از اتمام بازی با آرژانتین که آن هم بی‌نقص نبود (در 2 بازی با یک دفاع مطلق 11 نفره بازی کرد اما آیا می‌تواند از این پس مقابل سایر تیم‌ها به همین صورت بازی کند؟!) همه ملت ایران اعم از مردم، علاقمندان و کارشناسان و حتی مسئولان رده بالای کشوری خواهان ماندن کی‌روش شدند حتی حاضر شدند از حساب شخصی خود حق‌الزحمه سرمربیگری کی‌روش را  بپردازند به نظر شما چه اتفاقی رخ داده که کی‌روش به عنوان قهرمان ایران تبدیل شده است.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: یکی به من بگوید کی‌روش چه خدمتی به فوتبال ما کرده است؟ آیا لیگ ما را متحول کرده است؟ آیا بازیکن‌سازی کرده است؟ به نظر من کی‌روش فقط  دنبال اهداف شخصی خود بوده و به این هدف خود رسیده. باید اذعان کنم کی‌روش به هیچ عنوان دستاوردی برای فوتبال ما نداشته است و پول بیت‌المال با تمدید قرار‌داد وی به هدر می‌رود.
 
وی با انتقاد از کارشناسان فوتبالی کشورمان عنوان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند ما با وجود سرمربی قوی چون کی‌روش صاحب سبک قشنگ فوتبال شدیم! آقایان کارشناس مگر ما در گذشته با مربی‌های خوب دیگر سبک نداشتیم، آیا 11 نفر مقابل تیم آرژانتین یا نیجریه دفاع کردند سبک به حساب می‌آید؟ باید اذعان کنم کی‌روش به لحاظ نتیجه گرایی نفعی به حال فوتبال ما نداشته است شما بازی‌های تیم ملی با لبنان را  ببینید یا با سایر تیم‌ها، آیا با همین شیوه دفاع مطلق می توان امیدوار به برد و بازی خوب شد.
 
جباری در ادامه گفت: ما باید به چه چیزی دلخوش باشیم از 2 بازی یک امتیاز گرفته‌ایم و جام ملت‌های آسیارا پیش رو داریم آیا می‌توان با این سبک بازی کرد آیا مقابل ژاپن و امارات و عربستان می توان به همین سبک بازی کرد به نظر  من بهتر است کمی واقع بین باشیم.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به بازی مقابل بوسنی عنوان کرد: از ته‌ دل آرزومندم که تیم ملی بتواند به دور بعد صعود کند و می‌خواهم که در بازی فردا به هیچ وجه دفاعی حاضر نشود و امیدوار به برد و صعود باشد که بدون شک محقق می‌یابد.
 
وی با اشاره به بازی ایتالیا و اروگوئه اظهار داشت: به نظر من این دیدار بازی خوبی خواهد شد گرچه ایتالیا باخت ولی می توان به این تیم و صعودش امیدوار بود ولی انگلستان آنچنان که لیگ مقتدری دارد فاقد یک تیم ملی خوب است به نظر من انگلستان باید یک پوست‌اندازی به لحاظ  تعویض بازیکن صورت دهد تا تیم جوان و شادابی روانه مسابقات جام کند.
 
جباری با پرداختن به بازی کاستاریکا - انگلستان گفت: کاستاریکا تیمی بوده گمنام که علی رغم  ناشناس بودن، این تیم توانسته بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذارد به نظر من کاستاریکا بزرگترین شگفتی جام بیستم است.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تیم ژاپن و بازی این تیم مقابل کلمبیا افزود: ژاپن، کره و استرالیا با بدشانسی مواجه شدند و به نظر من با کیفیت‌ترین تیم آسیا هستند اگر بد شانسی نمی‌آورد شاهد چنین نتیجه ضعیفی نبودیم البته کلمبیا هم تیم خوبی است و به نظر من عملکردش بهتر از تیم‌های آسیایی و برخی تیم‌های اروپایی است.
 
 وی در مورد بازی تیم‌های یونان، ساحل عاج اضافه کرد: تیم ساحل عاج نفرات خوبی دارد ولی حق یونان نبود که به جام جهانی راه پیدا کند زیرا به هیچ وجه جام جهانی نبوده و نیست.
 
جباری خاطرنشان کرد: امیدوارم که جام بیستم با هیجان‌ترین و جذاب ترین و پر گل تر بتواند دنبال شود تا علاقه‌مندان بیشتری را در جهان به سوی خود جلب کند.

انتهای پیام /
برچسب ها: جباری ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۷:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
جناب جباری هم راست میگههههههههه ها نه
Italy
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
جناب جباری! شما تازه کشف شدید، لطفا آدرس بدید فدراسیون سریعا با شما قرارداد ببنده! آخه مرد حسابی، تو خودت اصلا قدرت مربیگیری یک تیم محله را نداری، چرا اینجوری حرف میزنی؟ مربی های قبلی چرا همش باخت میدادند و حذف میشدند!
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
کیروش مچکرییییییییم حسووووداااااش کنااااااااااااارررررررر
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
تو خوبی اصلا تو جلو بشین از این به بعد
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۲:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۳
همین که شما رو نبرده جام جهانی این خودش خدمت بزرگیه....
Iran (Islamic Republic of)
عکی کریمی
۱۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۳
من با اقای جباری موافقم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مبارکی
۱۲:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
اقای جباری درست می گه
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۱۲:۳۲ ۰۴ تير ۱۳۹۳
تیمی که تا دیروز با باخت از قطر حذف میشد الان برای ارپانتین کری میخواند چه دستاوردی از این بالاتر ..اقی جباری لطفا هر چه سریعتر به 125 زنگ بزنید..
Iran (Islamic Republic of)
یاری
۱۲:۳۲ ۰۴ تير ۱۳۹۳
اقای حباری واقعا متاسفم برای نظرت
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۲:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
به نظر من ما باید به جای لج کردن با کیروش باید از او علم و دانش فوتتبال رو به مربیان ایرانی لیگ برتر یاد میدادیم تا پول بیت المال حروم نشه تا دیگه نیاز نداشته باشیم پول های کلان رو صرف به کار گیری مربیان خارجی کنیم انصافا 12 میلیارد برای تمدید قرار داد کیروش زیاده ما می تونستیم مربیان لیگ برتر رو زیر نظر کیروش آموزش بدیم که در ادامه به جای کیروش با اون مبلغ نجومی مربیان لیگ برتری خودمون با مبلغ خیلی پایین تر و با همون کیفیت کاری به کار بگیریم که صرفه اقتصادی داشته باشه با دو سه نتیجه خوب نمیشه گفت که مشکلات تیم ملی تموم شد ما باید ریشه ای عمل کنیم تا در آینده دیگه هیچ مشکلی نداشته باشیم انصافا عملکرد کیروش در تیم ملی واقعا خوب بوده و نباید از روی احساس از کیروش انتقاد کرد.تیم اتلتیکو مادرید هم دفاعی بازی کرد اما قهرمان لالیگا شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و سال قبلش هم قهرمان کوپا دل ری شده بود پس نمیشه از تاکتیک کیروش انتقاد کرد
Iran (Islamic Republic of)
بهنام م
۱۲:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
من یه پرسپولیسی هستم وبانظر آقای جباری کاملاموافقم جراماایرانیهاخیلی زوداحساساتی میشیم اتفاقا من ازبازی ایران مقابل نیجریه وآرژانتین اصلاراضی نیستم مامثل ترسوهافقط دفاع کردیم واین شیوه فوتبالوهیچکس قبول نداره شماببینیدکدام تیم توجام جهانی دفاع مطلق میکنه ماسال 98جلویوگسلاوی باختیم ولی آبرومندانه بازی کردیم واون وقت خبری ازکیروش نبودبله آقای جباری درست میگن کیروش برای فوتبال ماکاری نکرده فقط کاری که کرده اینه که چندبازیکن دورگه آورده بله مابرای کم گل خوردن رفتیم واین خوشحالی نداره
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد فخریان
۱۴:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
راست میگی ما باید با سیستم 3-4-3 حمله و پرس جلوی آرژانتین بازی میکردیم و 5-6تا گل میخوردیم تا شما امثال شما راضی باشن!!!
مرد مومن ما کجا ترسو بودیم!؟ اگه داور اون پنالتی بازی با آرژانتین رو میگرفت یا یکی از موقعیتهای ما به ثمر مینشست نتیجه بازی از این رو به اون رو میشد. این یه تاکتیکه که خیلی از بهترین تیمهای دنیا دارن ازش استفاده میکنن، کل کارشناسای دنیا از ایران تعریف میکنن بعد بعضیا مثل فضایی ها فکر میکنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ائلخان
۱۲:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
حداقل ترین خدمتش به فوتبال ما لیژیونر شدن 3تا4 بازیکن خواهد بود . مگه این کم چیزیه آقای جباری؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۲:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۳
تا کی میخوایم اینو اونو تخریب کنیم ؟چرا نباید قبول کنیم که وقتی یکی داره کارشو خوب انجام میده بهش احترام بذاریم
Iran (Islamic Republic of)
سوشیانت
۱۲:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
کیروش با توجه به امکاناتی ضعیفی که در اختیارش گذاشتن زحمت خودشو کشیده ....
تحول لیگ و فوتبال و سرمایه گذاری روی تیم های پایه کار فدراسیون نه سرمریی تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
سوشیانت
۱۲:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
کیروش با توجه به امکاناتی ضعیفی که در اختیارش گذاشتن زحمت خودشو کشیده ....
تحول لیگ و فوتبال و سرملیه گذاری روی تیم های پایه کار فدراسیون نه سرمریی تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
سوشیانت
۱۲:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۳
کیروش با توجه به امکاناتی ضعیفی که در اختیارش گذاشتن زحمت خودشو کشیده ....
تحول لیگ و فوتبال و سرمایه گذاری روی تیم های پایه کار فدراسیون نه سرمریی تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۱۱:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۳
اقای جباری راست میگویند کمی منطقی باشیم هزاران تماشاگر پول خرج میکنن و وقت میذارن تا فوتبال ببینن نه ضد فوتبال!!!مقابل ارژانتین فقط 10 دقیقه خوب بودیم مابین 60-70 بازی با نیجریه هم خیلی خجالت اور بود!!!تیمهای بزرک هم حذف می شن ولی فوتبال بازی میکنن,در فوتبال هدف گل است و زیبایی گل است هنوز یه گل نزدهایم و هدفی هم برای گلزنی نداریم اما !!! اینجور بازی کردن توهین به شعور تماشاگران فوتبال در کل دنیاست!! به امید پیروزی و صعود این نظر شخصی منه
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
ایران آنقدر ها هم خوب نبود این آرژانتین بود که بد بود ، و قول میدم در بازی بعد یا بعدش حتما حذف میشه
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۰:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
بی شک کی روش بهترین مربی ایران بوده
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۰:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۳
آقای جبار خان عرض کنم خدمت انور ت اولا موقعیت خطرناک ایران بیشتر از آرژانتین بود در ضمن یک پنالتی هم برای ما نگرفتند داداش تیم مقابل آرژانتین بود مالديو نبود
United States of America
پارسا
۱۰:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
برای آقای جباری متاسفم. اینکه آفای جباری برای بازی در تیم ملی انتخاب نشدن نباید دلیل بشه براشون که تلاش های آقای کی روش را نادیده بگیرند در ضمن ایران در این جام بهترین بازی هاش را ارائه داده حداقل در برابر آرژانتین، تیم ملی ما کی این قدر قوی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
دوست گرامی شما اول خبر رو بخون بعد تهمت بزن! ایشون رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس هستند نه مجتی جباری! در ضمن مجتبی خودش نخواست بره وگرنه فیکس بود!
Iran (Islamic Republic of)
Arash az tabriz
۱۰:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۳
لطفأ ادمین نطر بنده رو به آقای جباری برسونین. آقای جباری الان فوتبال مث قدیم برا تفریح بازی نمیکنن فوتبال شده یه بازی حرفه ای و از دید اقتصادی شده یه بنگاه سود آور برای کسایی که رشد خوبی دارن. ما به جام جهانی صعود نمیکردیم بازیکنایی مث حقیقی که تو لیگ هم نیمکت نشین بود یا پولادی یا حاج صفی یا حسینی استعداد این بازیکنان رو کی میدید. حداقل شما 30 سال از بنده بزرگترین انتظار داریم حرف هایی که میزنین انرژی مثبت و مفید باشه. بعدش هم الان تو دنیا فوتبال تبدیل شده به یک علم باید علم فوتبالیتون رو هم به روز کنین. این خیلی زشته که شما نظر خودتونو بگین و بعدش بگین نظر کل مردم ایران هستش بعد همون روش قدیمی برا تحریک مردم که وارد بحث اسلام میکنین تو رو خدا دست بردارین .پول بیت المال و ... چطور تو استقلال بازی میکردین پول میگرفتین و ... بازی نمیکردین پول بیت المال نمیشد افسوس . کیروش نمیمونه اونو تیم هایی مث ایتالیا انگلیس یا .. به خدمت میگیرن . ان شالله تیم ملی هم صعود میکنه که بعضی ها حسودها چشمشون کور میشه.
Iran (Islamic Republic of)
یکی از میلیونها ایرانی
۰۹:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
آقای جباری شما که پیشکسوت این رشته اید حتمت می دونید که حتی دفاع کردن هم برای خودش اصولی داره مخصوصا مقابل تیم بزرگی بنام آرژانتین و بازیکنی بنام مسی. لطفا نذارید احساستون به منطق غلبه کنه و این حرفها رو به زبون بیارید
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۸:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
آقاي جباري حتما يادش نمياد كه در جام جهاني قبلي تيم چجوري قفل كرده بود . دفاعي بازي كردن هم يك هنر ميخواهد كه كار هركسي نيست . اينكه چجوري دفاع كني مهمه . تازه مگه بازي با آرژانتين نديدي چقدر دروازه ارژانتين و به خطر انداختيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
به نام خدا آقايان و خانمها اجازه دهيد هر منتقدي نظرش را اعلام كند شايد يكي از آنها چيزي را بداند كه ما نمي دانيم اما خداييش احساس من اين است كه اين سرمربي به اندازه هر ايراني براي فوتبال ما دلسوزه ضمن اينكه آقاي جباري بايد بداند كي روش هم مانند همه انسان ها اهداف شخصي مهمي براي خودش دارد شما نبايد انتظار داشته باشيد كه اين آقا براي رضاي خدا مربي تيم ماباشد ولي خدائيش تيم ايراني كه بحرين و امارات گربه سياهش محسوب ميشدند امروز بزرگان دنيا را به تعظيم واداشته است اين نتيجه كار كي روش است. همه كارشناسان فوتبالي دنيا بخاطر خواهند سپرد كه آرژانتين 12نفره در دقيقه 92 ايران را برد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۷:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام به هموطنان عزيز
تمام دنيا بازي كشورمون ديدن وتمام دنيا بازي ايران تحسين كردن آقاي جباري مگه قراره بدون نقص بازي كنيم اگه قراره بدون نقص بازي كنيم كه بايد بگيم قهرمانيم پيشكسوت محترم ما بايد ازآقاي كي روش تشكر كنيم كه وقتي بازيكناي خودمون ناز ميكنن وارودي تيم ملي رو ترك ميكنن وفرك ميكنن كه تيم ملي به اونها احتياج داره ووقتي كي روش دروازبان سوم تيم ملي اينجوري آماده ميكنه كه جزء 10 دروازه بان جام ميشه وخط دفاعي تيم بهترين خط دفاعي جام ميشه چرا بايد آقاي كي روش رو نگه نداريم وقتي كي روش جاي رئيس فدراسيون فوتبالمون به مربي كره ميگه تو بايد ازمردم عذرخواهي كني چرا نبايد همچين آدمي رو توت تيم نگه نداريم؟چرا بايد كسي رو كه تيم رو بعد ازچندين سال به عنوان تيم اول حالا به هرنحوي برده جام جهاني نگه نداريم؟چرا بايدكسي روكه به بازيكن ها ياد داده كه چه جوري ازجونشون مايه بذارن كاري كه شما مربي هاي وطني تا حالا بايد اين كارو انجام ميداديد و انجام نداديد بايد توت نگه نداريم؟تيم ما تا چند وقت پيش جلوي بحرين و قطر امارات با ترس ولرز بازي ميكرد حالا كه تونسته آرژانتين به دردسر بندازه طوري بازيكن سابق تيم ملي آرژانتين ميگه مااشنس آورديم كه به ايران نباختيم

انتقاد خوبه ولي لحن انتقاد هم بايد درست منصفانه باشه آقاي جباري
Iran (Islamic Republic of)
matin
۰۰:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
آقای جباری و همه ی کارشناسان:
همه میدونید چه هزینه های میلیاردی تو فوتبال ایران میشه و اصلابه جایی نمیرسه ....الانم که یکی پیدا شده که حتی با دفاع بتونه یه ملتو خوشحال کنه میگید خدمت نکرده؟
واقعاشمادیگه چه جونورایی هستید.
یه راست برید سر اصل مطلب بگید ماکم تر میتونیم بخوریم دیگه....
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۰:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
بخدا واقعا حرفاش درسته.یونان هم با همین سیستم دفاعی قهرمان اروپاه شد بود ولی بعدش چی؟ الان یونان کجاست! این کیروش رو بیخودی بزرگ نکنین.فراموش کردین با معجزه تو اون گروه ضعیف جام جهانی رفتیم...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۲۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ما بیش از 90 درصد بازیامون یا واسه مقدماتی جام جهانی و بازیای اسیای و مقدماتی بازیای اسیایه ینی باید با تیم های اسیایی بازی کنیم ما تیم اول اسیا هستیم دوستان تو اسیا همه جلوی ما دفاع میکنن ما باید حمله کننده باشیم اون دوستانی که از دفاع ایران تعریف میکنن باید بگم جلو عراق یا تایلند باید دفاع کنیم منطقی باشید و ظاربین نباشید لطفا کیروش هیچ سبکی رو به فوتبال ما انتقال نداده فقط یه مربی بزرگ و با دانشه که حرفه ای بودنش جلوی بوسنی مشخص میشه که ما باید با اختلاف گل پیروز شیم
Iran (Islamic Republic of)
psk
۲۲:۴۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ولی انصافا تیم ملی رو هیچ وقت به این هماهنگی و انسجام ندیدم باید با این جور مربی ها کار کرد و به آنها زمان و امکانات مناسب داد و از آنها در لیگ هم کمک گرفت البته اگه بعضی مربی های مغرور که فکر میکنند عقل کل هستن اجازه بدن با کی روش میشه تا جام جهانی بعدی یه تیم با بازیکنان جوان و توان مند رفت و نتیجه عالی گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری اگه خودتون هم برا تیم انتخاب می شدین چنین نظری داشتین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
تو خوبی آقای منشوری
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۳۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری
بابا یه چیزی رو میز بگذارید بعد راجع به یه آدم به این بزرگی این جوری حرف بزن.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۲۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
فک کنم اقای جباری از این که به تیم ملی دعوت نشده ناراحته
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۱۰:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
عزيزم رضا جباري نه مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
esmail
۲۱:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اقاي جباري عزيز به من بگو ببينم شما اگه جاي اقاي كيروش سرمربي بودي يعني تيم جوري مي بستي كه فقط حمله كنيم و اون موقع صد درصد برنده بوديم ؟؟؟؟؟در ضمن شانس چيزيه كه وجود نداره....
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
تمام دنیا کیروش تحسین کردن. حالا شما میای میگی چیکار کرده
United States of America
جوان
۲۱:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
کارلوس کیروش مربی فوق العاده بزرگی هست 1: بازیکنانی که در خدمت تیم نیستند و فرد گرا هستند در تیم جایی ندارند 2- بازیکنانی که در زمان بحرانی تیم را رها میکنند در تیم جایی ندارند 3- کیروش استعداد یابی بی نقص هست از چنین مربیانی باید در تیم های پایه هم استفاده کرد 3- سازماندهی تیم ملی فوق العاده بوده همین . ملاک عملکرد در زمین سبز هست نه در بازی با کلمات شما
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
حقیقی که سه ساله تو هیچ تیمی فیکس بازی نکرده میشه دروازه بان اول!!! ضربات شروع بازی رو هم میزنه بیرون بجای موقعیت سازی موقعیت سوزی میکنه. دیماریا هم که شوت میکنه از توپ میترسه و چشاشو میبنده و صورتشو میچرخونه و شما میگید استعداد یابی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۰:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به نظر من جناب جباری کاملا درس میگه به چند دلیل خیلی ساده فوتبال ما از همه دنیا متفاوته. ما قدرت بدنی بچه ها پایین، خط حمله ضعیف، نمیتونیم و نتونستیم یک دقیقه توپ و نگه داریم مرتب لو می رفت. مربی خوب باید فوتبال رو مثل فوتبال دنيا پرورش بده و فوتبال ایران که با همه شاخصه های فوتبال دنیا فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۳
موافقم توی این دوتا بازی مالکیت توپ ما کمتر از 30 درصد بود. حتی 4 تا پاس سالم نمیتونستیم بدیم سیستم علی اصغری با غیرت ایرانی
United States of America
farid
۲۰:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
چرا همه گیر دادین به علی ومجتبی جباری ، این رضا جباری بازیکن پرسپو لیس بوده
United States of America
farid
۲۰:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
این رضا جباری بازیکنه پرسپولیس سابقه ملی داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۰:۱۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
تو خوبی آقا....تو خوبی
Iran (Islamic Republic of)
بشارت
۲۰:۰۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
در اینکه آقای جباری فوتبالیست هیچ شکی وجود ندارد. اما لحن کلام ایشان خیلی غیرکارشناسانه است. افرادی بعنوان پیشکسوت وکارشناس فوتبال چه در داخل وچه در خارج کاملا" نظرشان با جناب جباری متفاوت است. چطور زمانیکه ایشان با باشگاه به مشگل سلیقه ائی برمیخورد اینجا حکم مردم را قرار میدهد؟؟؟ ومیگوید مرد فوتبال را میشناسند؟؟!!!! ولی حالا مردم فهیم و فوتبال شناس را احساساتی معرفی میکند؟؟!!! چگونه است خودایشان در شرایط سخت پشت به تیم باشگاهی خودمیکند وآنرا بامشگلاتش بحال خودمیگذارد برای نفع و اهداف شخصی خود نیست؟؟؟ ولی حالا یک فوتبال شناس و یک فوتبالیست شناس بنام که توانسته تحولی بزرگ در تیم ملی بوجود آورد ونتیجه آنرا نه تنها مردم ایران بلکه جهان دیده اند. بدنبال اهداف شخصی خودش است؟؟؟!!! جناب جباری این بازیکنان تیم ملی همان بازیکنان لیگ برتری هستند که بازیهای آنهارا همه شاهد بودیم. ولی همان بازیکنان تحت مربیگری همین آقا توانستند چنان بازی درخشانی ازخود بنمایش بگذارند که هرگز مربیان باشگاهی ندیده بودند.. فی المثل همین آقای حقیقی که بنابرجدول فیفا نامش در لیست 10 نفره دروازه بانان این جام قرار گرفته. جناب جباری از تعصب خشگ خارج شو که آفت بسیار بدیست. ضمن اینکه مردم فهیم و فوتبال دوست و آشنا به فوتبال خصوصیت اخلاقی گاهی به میخ و گاهی به نعل شمارا کاملا" میشناسند و با آن آشناهستند. موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
دوستان آقای جباری حرف درستی رو گفته بازی های تیم ملی جذاب نیست( ازبکستان , لبنان و حتی نیجریه) اگر در بازی با بوسنی تیم از لاک دفاعی در اومد و بازی کرد عیار کی روش مشخص میشه به نظر من ما یونان قهرمان جام ملت ها هستیم که بعد از رفتن سرمربیش مشخص میشه هیچی نبوده ( چون از لاک دفاعی دراومد و بازی کرد و همش باخت) پس کیروش هم کاری برای فوتبال ما نسبت به ایویچ نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
دستاورد کیروش چیزیه که مربیهای داخلی حتی خودشون هم ندارن که بخوان به بازیکنا بدن و اون خودباوری جلوی بهترین بازیکنای دنیاست.بله همون دستاوردی رو که ولاسکو برای ما گذاشت.
United States of America
محمد
۱۹:۳۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
استاد گرانقدر. اکبر میثاقیانو بزارن سر مربی تیم ملی شما خیالت راحت میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اقای جباری اگه شما مربی تیم ملی می شدین بهتر از این نتیجه می گرفتین؟ یعنی کیروش و فرگوسن و... هیچ چیز نمی فهمند و شما می فهمید؟ یعنی اکثر کارشناسان و مربیان دنیاکه بازی مقابل ارژانتین رو دیدن و ایران رو ستودند از فوتبال هیچی متوجه نمی شدن و شما فقط فهمیدی که ما 11 نفره دفاع می کردیم؟ همانطور که در والیبال و بسکتبال با استفاده از مربیان بزرگ و سرمایه گذاری به نتیجه رسیدیم در فوتبال هم می تونیم.
Iran (Islamic Republic of)
dada
۱۷:۳۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جباری جان انصاف داشته باش تیم ملی که نمرش صفر بود رو فرگوسن و مورینیو هم نمیتونستن به 20 ارتقا بدن حالا کی روش از صفر 10 ساخته به نظرم باید راضی باشیم اگه سبک میخوای بازیکن سازی میخوای تحول لیگ میخوای باید هزینه کنی عزیز کی روش رو نمی خوای اسکولاری رو بیار رو به رشد باش عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری نکنه شما دوست داری سرمربی تیم ملی بشی؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری به طوریقین کی روش یکی ازبهترین مربیان است .متاسفانه درک فوتبال شمابسیارضعیف بوده وفاقدعلم روزفوتبال می باشید.متاسفانه بایدبپذیریم مربیان داخلی فاقدکارایی لازم هستند.شما هم بهتراست بااین حرفهای بی ارزش وکارشناسی خنده آورخودتان رامضحکه مردم نسازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
کی روش یکی ازبهترین مربیان است قبول ولی تا کار پایه ای انجام نشه فایده نداره تیم های گلخانه ای عمرشون کوتاهه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
مردم خوب می فهمندکیروش کیه بنا براین شما ااظهار نظر مغرضانه نفر مایید
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۶:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقاي جباري!تا وقتي امثال شما پيشكسوت به حساب مياين و اجازه اظهار نظر دارين اوضاع فوتبال ما همينه : كه كيروش بايد بره و مايلي كهن و قلعه نوعي جاش بيان.
آخه مرد مومن تو كدوم كلاس مربيگري رو گذروندي؟ اصلا تا حالا فضاي جام جهاني رو از نزديك ديدي؟ بذار تا فوتبال ما حداقل همين شرايط نيم بندش رو حفظ كنه؟
به خدا بعضيها فكر ميكنن اگه حرف نزنن ديگران به قدرت تكلمشون شك ميكنند
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۶:۰۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یکی از کارهای بزرگ کیروش این بود که جلو بازیکن سالاری رو گرفت.کار دومش این بود که بازی ارژانتین برای ایران شد یکنماد و حالا مربی های داغون و بی سواد وطنی حالا یه سنگ محک دارن اما به نظرر من اگه قرار با کیروش دوباره قرار دادببندن بعد از جام باشگاه های اسیا که اگه کیروش باشه اینقدر فضارو براش مسموم میکنن که نتیجه نگیره و اگر با مربی وطنی نتونیم نتیجه بگیریم اونوقت زبون کارشناس های فهیم وطنی کوتاه میشه پس حداقل بنده با ماندن کیروش مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری اگه شما از فوتبال درک بهتری داشتی حتما شما هم به جای بازی کردن در استقلال در یه تیم اروپایی بازی میکردی، معلومه که درکتون از فوتبال خیلی پایینه که هنوز فرق جام جهانی و بازی مقابل نیجریه و آرژانتین رو با بازی مقابل لبنان مقایسه میکنی،وجود امثالی مثل شما باعث پس رفت فوتبال ما شده، لطفا به خودت بیا و واقع بین باش، متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
بابا این مجتبی و علی نیست این رضاشونه! ضمنا حرفش درسته نه کیروش نه فرگوسن و نه دیگری تا پایه های فوتبال درست نشن کاری نمیشه انجام داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بزرگترین خدمت کیروش اینه که تو باید زنگ بزنی 125 تا بیان خاموشت کنند
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۱۶:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
یکی حرف بزنه که از فوتبال سر در بیاره متاسفانه با کمال ناآگاهی به خودشون اجاره می دن که از خوشون بهتر رو نقد یکجانبه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آخه یکی نیست به این جباری بگه که تیم ملی ایران از اولش تا به امروز کی بازی منسجم و منظمی ارائه داده بود که این دومی باشه، من نمیدونم بعضیا چطوری فوتبالیست میشن
United States of America
كورش
۱۵:۴۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
كاش جناب جباري اين نظرات رو مطالعه بفرمايند و ببينند كه حتي يك نفر هم با ايشون موافق نيست و دست از دشمنيها و لجبازيهاي كودكانه برداره. اين صحبتها فقط كوچكي گوينده رو در بر داره و پذيرنده اي نداره.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۵:۴۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
با سلام ...
بیایید یک کمی دقت کنید کیروش بازیکن سازی نکرد فقط ترکیب استقلال رو توی تیم ملی گذاشت همین در ضمن استعداد های بودن که این وسط به حقشون نرسیدن و توی تیم ملی راهشون ندادن مثل صادقیان،شریفات،بختیار رحمانی ، حنیف عمران زاده و خیلی های دیگه یعنی اینا از بیت آشور و مسعود شجاعی بهتر نبودن ما با وجود این بازیکن ها می تونستیم آرزانتیو ببریم چشمتون رو بازکنید و دقت کنید..
Germany
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
اتفاقا دلیل موفقیتش حذف کردن بازیکنای پر ادعا بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
چیییییییی میییییییی گییییییییی!؟
من موندم چرا شماها دست به دست هم نمیدین تیم ملی رو کنتراتی بردارین و قهرمان جام جهانی بشین!؟ هان!؟ بگیرید دیگه... :))))
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ایران
۱۵:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
همانجور که در والیبال موفق شدیم انشالا در فوتبال هم باکمک مربی خارجی حرف اول را خواهیم زد. توکل برخدا
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۵:۳۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری کاملا درست میگن کی روش هیچ خدمتی به فوتبال ما نکرده است.مربی مکزیک با دویست هزار دلار هفت امتیاز کسب کرده یا تیم بدون مهره کاستاریکا تیمهای مدعی ایتالیا و اروگوئه را شکست داده.احساسی نشین.یادتون نره ما با دفاع مطلق هم شکست خوردیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
نه اینکه قبلا با حمله مطلق هم پیروز بودیم
United States of America
هستی
۱۲:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۳
اقای جباری کجا درست میگه جام قبل رو دیدین که جباری بخاطر اینکه خودش دعوت نشده داره این حرفا رو میزنه اقای جباری اگه به تیم دیوت شده بودیم این حرفا رو میزدی؟
Iran (Islamic Republic of)
سوته دلان
۱۵:۳۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
نظرآقای جباری برای ماقابل احترام وقتی تمام کارشناسان ،مجریها وگزارشگران فوق کارشناس وقتی میگن ایران دربرابرآرزانتین سوراخ میشه واین تیم میاد دقیقه آخربازی گل میخوره و ایران باتیم داوری هم میجنگیدماتمام ملت ایران وبخش بزرگی از جهان به این بازی افتخارمیکنیم زنده باد ایرانی زنده باد تیم ایران زنده بادکیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
برو عمو، بگو دعوتم نکرده دارم م...
هههههههه
-
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
این مجتبی جباری نیس. باهوش!
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اقاي محترم ...
يه نگاه به 3/000/000/000/000 ميليارد اختلاس قبلي بكن بعد در مورد مبلغ كي روش نظر بده بابا يه ذره انصاف داشته باشيد مردم ايران همش بايد باخت به اردن و بحرين رو ببينند .........
Iran (Islamic Republic of)
م ز
۱۵:۱۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
سلام یکی از کوچکترین کارهای کی روش این بود که دل 70ملیون ایرانی را شاد کرد مگر همین بعضی از پیشکسوتان ومربیان نبودند که میگفتند چرا ارودی یکی و دوماهه میگذارد ویا چرا دو رگه دعوت میکنند !! پس کارلوس امتحانش زا با نمره بالا قبول شده بیایم یک قرارداد بلند مدت با او ببندی ومدیریت تیم های ملی از پایه تا بالا را به او بدهیم . درود بر کارلوس کیروش
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۵:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
جباری پیشکسوت فوتبال بوده و هست. کی روش هم مربی بسیار خوبیه و تیم رو جلوی آرژانتین خوب ارنج کرده، ولی این رواست که به پیشکسوت موسپید این آب و خاک این طور بی انصاف حمله می کنید. نظرشون گفته مثل شما ها. چون با خواسته و نظر شما جور نیست باید بزنیدش. خدا وکیلی جوگیر ترین مردم روی زمینید. با احساسات بعضی ها تا عرش و بعضی را سر می برید. احترام بزرگتر سرتون نمی شه. متاسفم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
انتقاد باید سازنده باشه نه چشم به موفقیتها بست و فقط غرض ورزی کرد ایشون که ایراد میگیره خودش چه خدمتی کرد ؟ این همه مربی ایرانی چکار کردن؟ تونستن لیگ رو متحول کنن ؟ اخه انتقاد هم باید چهارچوب داشته باشه نه فقط یه چیزی بگی که اسمت تیتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
بابا رضا جباری با علی جباری و مجتبی جباری فرق داره! ملت جوگیر!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اقای جباری شما بفرمایید مربی تیم ملی شوید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ایران اگه قهرمان جهان هم بشه بعضی ها فقط انتقاد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد فخریان
۱۵:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
اولین کسی که انتقاد بکنه خود منم! آخه جا نداریم، حالا این یکی جام رو کجا بزاریم!؟ حتی انباری هم پر شده....
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۵:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
نه .اگر مثلا فلان مربی ایرانی هم سرمربی تیم ملی بود ازینم بیشترموفق میشد!! با نداشتن دیدارهای تدارکاتی مناسب و جاخالی دادن های فدراسیون ازحمایت،همین قدر موفقیت تیم هم حاصل کار کیروش است.اگر نه مربی ایرانی که غمی نداشت.تیم به جام هم صعود نمیکرد برمیگشت ایران از عدم حمایت فدراسیون جنجالی درست میکرد اساسی و خیالشم راحت بود که تیم ملی رو ازش بگیرن بایه حقوق میلیاردی میشه سرمربی یه تیم باشگاهی.مربی ایرانی هیچ وفت میرفت دنبال گوچی و دژاگه؟یا آنها خودشان پا میشدند می آمدند ایران؟! گوچی یک تنه ایران را برد جام که از کشفیات کیروش بود وامثال تو چقدر به او خرده گرفتند که چراغ به دست تو لیگ های اروپایی دنبال بازیکنه.پایه سازی فوتبال؟! این کار باید باحمایت فدراسیون وباشگاه ها باشه.باشگاه ها چقدر به کیروش کمک کردن؟یادمون نرفته سر بازیکن دادن به تیم هردفعه چه جنجالی کردن.اونا بازیکن ساختن که به کیروش معرفی کنن؟لیگ ما بازیکن سازی داره؟ یا کیروش یه تنه باید زیر وبم این فوتبال رو درست میکرد؟شما یه مربی ایرانی تیم ملی رو اسم ببر که این کارو کرده باشه.آقا نترس کیروش موندنی نیست.شما اسم خودتو کارشناس نذار.
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
خودت خیلی به تیم استقلال وملی کمک کردی،چشم نخوری یک بازی میکردی یک فصل مصدوم بودی بعدش هم هزارتا حاشیه درست میکردی. ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای پیشکسوت من فوتبالی نیستم و از فوتبال هم بنوعی بیزارم زیرا چندین سال هست که میبینم فوتبال و فوتبالیستها بجز هدر دادن پول مملکت آنهم مبالغ میلیاردی کاری ازپیش نبرده اند و فقط و فقط با قراردادهای آنچنانی پس پرده و تبانی باشگاهها با بازیکنان و بلعکس هر روز و هرساله تنزولی چشمگیر داشته اند! حالا شما میگوئید که کیروش بدونبال منافع شخصی خودش هست مگر چه کسی بدنبال منافع شخصی خودش نیست یا اگر یکی از مربیهای پرمدعای خودمان اگر مربی تیم ملی میشد که شدند و دیدیم که با تیم ملی چه کردند اول آمدند و حساب خورده های خودشان با بازیکنانی را که همبازیشان بودند را تسویه کردند و زمانی متوجه شدیم که دیگر چیزی از چهارچوب تیم ملی باقی نمانده بود و آنها بدنبال منافع خودشان نبودند! حالا یکی پیدا شده که حداقل یک تیم منسجم و یکدست بدون حاشیه درست کرده البته دیدیم که همان آقایان میخواستند تیم را به حاشیه ها و درگیریهای بی اساس بکشانند که خدا را شکر موفق نشدند حالا دوباره همه از سر شروع خواهند کرد و نقطه های قوت را رها و نقطه های ضعف را بزرگ میکنند چنانچه هیچکدام انتظار یک گل خوردن را از آرژانتین نداشتید و چه خوب میشد با یک دوربین مخفی سراغ تک تک بازیکنان و مربیان میرفتند و قبل از بازی نظرشان را ضبط میکردند که یقین میدانم هیچیک به کمتر از چهار یا پنج گل رضایت نمیدادید حتی شاید هم بیشتر!
ولی حالا که تیم حتی اگر با ناداوری و بدشانسی روبرو نشده بود همه ایران را برنده میدان بازی با آرژانتین دیدند و رسانه ها و مردم نیا هم بدان ازآن دارند شماها نمیدانم بگویم از حسادت یا اینکه چرا این بچه ها بهتر بودند یا چرا اینگونه شد و چراهای دیگر باز برمن شده ای تا با رفتن کیروش این تیم را دوباره بدست یکیدیگر بدهید تا باز همان شود که میخواهید!
Iran (Islamic Republic of)
ستاری
۱۲:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
آقای عزیز فکر کنم شما خیلی هم از فوتبال بیزار نیستید در بدو ورود آقای کی روش یک سری برنامه از سوی فدراسیون اعلام شد که ایشان انجام بدهند یکی از آنها صعود به دور نهایی جام جهانی بود که ایشان اینکار را کرد البته همه میدانند که کم مانده بود این مهم به دست نیاید حتما بازی با کره یادتان هست تیم فوتبال م لوله شده بود و اگر اشتباه مدافع حریف و بد شانسی تیم کره وخوش شانسی تیم ایران نبود و عدالت را در نظر بگیریم تیم ما شش _ صفر باخته بود شاید منظور آقای جباری به سبک بازی ایران بر میگردد که آقای کی روش در طی چهار سال
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اقایه جباری شما هنوز فرق نیجریه و ارژانتین رو با امارات لبنان عربستان نمیدونید خواهشن نظر ندین.میدونیم سخته چون امثال ادمهایی مثل شما فقط از خداشون بود.تیم ملی با نتایجه بد ببازه و شروع کنید فقط به انتقاد چون بجز انتقاد کردن چیزی برایه تیم ملی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۴:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
خدمت کی روش این بود که تورو تا تونست راه نداد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اره دیگه باید شما سرمربی تیم ملی بشی تا تحول اساسی ایجاد کنی!!کیروش و مورینیو و دلبوسکه که چیزی بارشون نیست فقط تو خوبی!!
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۹:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آی گل گفتی حاجی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
اقایه جباری بفرمایید که کدام سرمربی برایه ایران خوبه بجز کیروش .ایا کسی که می اید میخواهد چه کار کند لیگ را متحول کند یا بازی سازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسين رنجبر
۱۴:۴۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
ميشه شما كارشناس !!! محترم بگوئيد كدوم مردم ، اين مردمي كه مي گوئيد نكنه ، خودتان ، مايلي ، ژنرال ، مظلومي ، فريادشيران ، پورحيدري مي باشند ؟!!! بس كنيد اينقدر بر خلاف شعور مردم حرف نزنيد .
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۱۴:۴۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
به اقای جباری به خاطر انتخاب این حرفها برای سرتیتر شدن تو رسانه ها تبریک میگم. اما یه سوال دارم از ایشون. شما تو نیم قرنی که تو فوتبال بودی چه خدمتی کردی؟ تا یکی دوسال پیش به لبنان هم میباختیم اما الان همه ی دنیا دارن از تاکتیک و بازی تیم ملی تعریف میکنن. دو حالته. یا همه دنیا اشتباه میکنن و احساسی حرف میزنن و شما منطقی . یا همه منطقی حرف میزنن و شما احساسی . نظر شما چیه؟ حتما این سوالو از ایشون بپرسید . ولی بالاخره ترفند خوبی برای معروف شدن تو اخبار بوده
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۳
باز هم جریان انتقادات پیشکسوتان که انصافا به جز دخالتای نابه جا هیچ کمکی به فوتبال نکردن و همیشه به دنبال تخریب برای منافع خودشون هستن.
Germany
مصطفی1
۱۴:۳۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری اصلا فوتبالیست بوده که راجع به فوتبال نظر میده
Netherlands
جاوید
۱۴:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بهله حق با اشونه!
به هر حال ایشون تیم رو بردن جام جهانی!
و ایشون بودن که باعث شدن تیم ما اینقد زیبا بازی کنه!
مرد حسابی اینا که توی فوتبالن میلیارد میلیارد میخورن!
تازه به حساب ارزش پولی ما!
پول که واسه ما زیاده واسه اونا اونقدرا هم که شما فکر میکنی زیاد نیست!
هر مربی دیگه بود جلو ارژانتین کیسه کش شده بود!
یا جلو نیجریه بازیکناش دقیقه 50 به بعد باید با گاری اینور اونورشون میکردن
یکی هم که میاد نتیجه میگیره باز شما جوگیر میشین میاین ساز مخالف میزنین تا اسمی ازتون بیفته توی رسانه ها
حرف نزنین کسی نمیگه لالید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آخه مرد حسابی چرا فضا رو خدشه دار می کنی .......پیشکسوت!
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۴:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
از اينكه در روزنامه هاي ورزشي ديدم رئيس جمهور كشور اسلامي براي ماندن كي روش مبلغ 30 ميليارد از پول بيت المال پيكش كرده اند تاسف عميق خوردم و حالا حالا هم بفكر دو فرزند كارشناسي ارشد بيكارم فكر ميكنم كه هنوز بدنبال كار به همه جا سر مي زنند با اينكه خود نيز فرهنگي هستم ، چه ها كه براي استخدام فرزندان فرهنگيان براي رسيدن به منصب ها نگفته اند ولي بعداَ به گوشه فراموشي سپرده شده است . ومن ا لله توفيق
Iran (Islamic Republic of)
mehdi negravi
۱۵:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
دوست عزیز آیا میدانستی اگه ایران به مرحله بعد بره 5 میلیون دلار بهش میدن؟ غیر از هزینه های قبلی . غیر از مسائل معنوی و افتخار که قابل ارزش گذاری نیستن . تاسف رو باید به حال اونایی بخوری که پول میگیرن و ضررشون از نفعشون به مردم بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۱۵:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۳
مربی تیم روسیه 10 میلیون پوند معادل 50 میلیارد گرفته و روسیه با بدترین شکل داره سقوط میکنه. اونم روسیه ای که هم بازیکنان سطح بالا داره هم امکاناتش صد برابر ایران و فدراسیون ماست.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
دوست عزیز جناب آقای فرهنگی مثلا اگه این سی میلیارد که در حد حرف هم هست اینجا خرج نشه مثلا خرج اشتغال زایی بچه های شما و امثال ماها میشه؟؟؟
مطمئنا نه ، ضمن اینکه این اعداد رقمی نیست برای چیزی که شما اون رو بهش ربط میدید...
و نکته دیگه اینکه تا کی همه باید دنبال کار دولتی بگردن ؟!! چرا خودشون دست به کار نمیشن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۱۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقای جباری همین که فیفا منسجم ترین دفاع جام رو میگه ایرانه همین که همه شما اساتید تا دیروز می گفتین عابرو جلوی آرژانتین برامون نمی مونه و ما عابروی آرژانتین رو بردیم یعنی کروش مربی خوبیه تو رو خدا روتون رو کم کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ب.م.
۱۵:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آبرو نه عابرو
Iran (Islamic Republic of)
psk
۲۲:۲۷ ۰۳ تير ۱۳۹۳
آقا یا خانم ب.م. فکر کردی خیلی باهوش هستی که غلط املایی می گیری حتما خودت توی زندگیت سوتی های زیادی میدی که دنبال اشتباه دیگران هستی
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۲:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۳
منم موافقم بابا کی روش نبود 2010 تا مقدماتی هم نرفتیم
فوتبالیست های خارج دونبال مشهور شدن و بازی کردن
ولی فوتبالیست های ایران دنبال لامبورگینی خریدن این عیب فوتبال ماست!
Iran (Islamic Republic of)
ب.م.
۱۱:۳۲ ۰۹ تير ۱۳۹۳
در پاسخ به به دوست عزیز psk
غلط املایی ربطی به هوش و سوتی دادن ندارد . فقط به سواد مربوط می شود .
هر انسانی ممکنه سوتی بده ، سوتی های من هم آنقدر زیاد نیست که بخوام با ایراد گرفتن از دیگران جبرانش کنم .
در مورد هوش هم فکر نکردم باهوشم بلکه آزمون های هوش نشون دادن که بهره ی هوشیم بالاست . عزیز من با هوشی رو آزمون های مخصوص ثابت میکنه نه ادعای طرف .
تازه اگه ادعای باهوشی داشته باشم و به قول شما سوتی هام زیاد باشه بقیه سعی کنن غلط املایی نداشته باشن تا افرادی مثل من از اونا ایراد نگیرن .
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
غلط کرده
United States of America
sorena
۱۴:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۳
شما که علم فوتبال رو ندارید چرا اظهار نظر میکنید در ضمن ما یک سلطان داریم وان هم علی پروین است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
علی پروین؟من دیگه حرفی ندارم
آخرین اخبار