" تاکسی پرنده" در برزیل مشکل ترافیک را حل می‌کند

برای کاهش ازدحام ترافیکی و سهولت در عبور و مرور مهمانان و تماشاگران جام جهانی 2014 مسئولان این کشور راه‌ کارهای جالبی را در نظر گرفته‌اند که از آن جمله تاکسی هلی‌کوپتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت الانباء الکویتیه، همه عجایب وزیبایی‌های کشور برزیل را می شناسند.
 
شهر سائوپائولو و ساحل طولانی و خیره کننده اش تاکوباکا بانا محل استراحت و استقرار مهمانان و دوستداران جام جهانی 2014 شده است.
 
اما این شهر بزرگ به کابوسی برای رفت و آمد شهروندان و میهمانان بدل شده است.
 
کمبود و وضعیت وخیم فرودگاه‌ها و تراکم ترافیک و نبود خودپردازهای بانکی ATM به یک بحران جدی تبدیل شده است.
 
به گفته مهاجم سابق برزیلی دنلسون بازیکن برتر جام جهانی 2002، وضعیت فرودگاهها بسیار نگران کننده است. چگونه می‌تومان با وجود این شرایط به مهمانان  جام جهانی 2014 خوشامد گفت.
 
باتوجه به عدم تکمیل پروژه‌های عمرانی و به روزرسانی و تعمیرات فرودگاه‌ها حل این مشکل غیر ممکن به نظر می‌رسد.
 
وجود مشکل عبور و مرور در شهر بزرگ سائوپائولو با یازده میلیون جمعیت و تشکیل صفهای طویل نزدیک به 100 کیلومتر برای سوارشدن به تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها مسئولان را به فکر چاره جویی انداخته است و شاهد بروز پدیده‌ای تجاری به نام " تاکسی پرنده" در سال‌های اخیر در برزیل هستیم.
 
هلی کوپترها آماده جا به جایی مسافرانی هستند که قادر به پرداخت هزینه آن می‌باشند و به نظر می‌‌رسد این برای شهر ریودوژانیرو که بین دریا و کوه قرار دارد بهترین گزینه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار