مبارزه تكواندوكاران براي المپيك/ مبارزه بانوان ناتمام ماند

مسابقات انتخابي تيم ملي تكواندوی نوجوانان برای حضور در المپيك نوجوانان نانجينگ چين چهارشنبه چهارم تیر در خانه تکواندوی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تيم ملي تكواندو در بخش پسران برای حضور در المپيك نوجوانان نانجينگ چين موفق به كسب 2 سهميه شده و از 27 ارديبهشت تمرينات خود را در خانه تكواندوی فدراسیون آغاز كرده است.

دانيال صالحي مهر، مهدي اسحاقي، علي جباري، محمد اصلاني، محمدباقر جزيني و اميرحسين اميدي 6 تكواندوكار حاضر در اردوي تيم ملي هستند، كه تمريناتشان را زير نظر محمدرضا زوار و وحید عبدالهی سرمربی و مربی تیم ملی پيگيري مي كنند.

مسابقات انتخابي تكواندوكاران اين رده سني فردا برگزار خواهد شد.

در اين رقابت، محمد اصلاني و مهدي اسحاقي در وزن 48- كيلوگرم و دانيال صالحي مهر، علي جباري، محمدباقر جزيني و اميرحسين اميدي نيز در وزن 73- كيلوگرم با يكديگر رقابت خواهند كرد.

تيم ملي تكواندوی دختران هم برای حضور در المپيك نوجوانان نانجينگ چين موفق به كسب يك سهميه شده و از 27 ارديبهشت تمرينات خود را در خانه تكواندوی تهران با حضور كيميا عليزاده و مهسا جدي برپا کرده است. این تمرینات زير نظر ندا زارع سرمربي تیم ملی انجام می شود.

مسابقات انتخابي تكواندوكاران اين رده سنی امروز برگزار شد که در اولين مبارزه، مهسا جدي هفت بر چهار كيميا عليزاده را برد و در مسابقه دوم عليزاده 2 بر يك بر جدي غلبه کرد اما در 40 ثانيه پاياني راند دوم، جدي از ناحيه مچ دست آسيب ديد و با نظر پزشك، اين مبارزه به اتمام رسيد.

با این حال هنوز هيچ بازيكني براي حضور در المپيك نانجينگ انتخاب نشده و قرار است کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیری کند.

بازی های المپيك نانجینگ از 26 تا 30 مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، انتخابی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار