در آستانه ماه مبارک رمضان؛

کتاب "پذیرایی رنگین" سروش به سفره های ایرانیان رسید

در آستانه ماه مبارک رمضان کتاب آشپزی دو جلدی " پذیرایی رنگین" نوشته سوسن قبادی از سوی انتشارات سروش منتشر و به بازار نشر عرضه شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب دو جلدی "پذیرایی رنگین" یکی از کامل ترین کتاب های آشپزی و شیرینی پزی به شمار می رود و از این نظر قابل اهمیت است که در این کتاب بهترین آموزش های مربیان معروف و مجرب که در تلویزیون ارائه شده به صورت ساده و البته کامل با بیان نکات مهم آورده شده است.

نویسنده در جلد اول این کتاب به آموزش غذاهای مختلف پرداخته و جلد دوم را به آموزش انواع شیرینی اختصاص داده است. همچنین در این کتاب بهترین آموزش های آشپزی و شیرینی پزی از کشورهای مختلف و گلچینی از بهترین و معروفترین غذاهای استان های مختلف کشور ارائه شده و این امتیاز مهمی است که پذیرایی رنگین را از سایر کتاب های آشپزی متمایز کرده است.

دارا بودن آموزش هایی براساس مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از دیگر مزیت های این کتاب محسوب می شود که خواننده می تواند براساس آن غذاها و شیرینی های ایام خاص را در سفره غذایی خود داشته باشد به طور مثال با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بانوان می توانند شیرینی و غذاهای این ماه را به صورت بسیار ساده تهیه کنند و در نهایت زیبایب و سادگی از پخت و بعد تناول آنها لذت ببرند.

علاوه بر آن در این کتاب آموزش هایی برای شب عید، شب یلدا و غذاهای مخصوص نذری از استان های مختلف نیز ارائه شده است.

در این کتاب همچنین آموزش شیرینی هایی مانند گز اصفهان، کلمبه کرمان، قطاب یزد، کلوچه فومن، شیرینی سنتی ترکمنی، شیرینی فرانسوی، شیرینی خرمایی استامبولی و غذاهایی مانند خورش خلال بادام کرمانشاه، قیمه نثار قزوین، آش شله مشهدی، کلم پلو شیرازی، زیره پلو کرمانی، قلیه ماهی جنوب، سبزی پلو دامغان، اسنک ها، پیتزاها و گراتن ها تهیه شده است.

کتاب " پذیرایی رنگین" با زبانی ساده توانسته دستورالعملی کاربردی را به علاقمندان آشپزی ارائه دهد  و از این باب می تواند یکی از بهترین هدایا برای نوعروسان، روز مادر و روز زن نیز باشد.

یکی از بخش های این مجموعه متنوع، احکام مربوط به خوردن و آشامیدن است. اینکه انسان چه چیزهایی را بخورد و بیاشامد و از چه چیزهایی استفاده نکند، یا در خوردن و آشامیدن چه آدابی را رعایت و از چه مواردی پرهیز کند، همه و همه دربردارنده مصالحی است که جویندگان تکامل و تعالی باید در پیمودن مسیر یاد شده از آن ها استمداد جویند و کتاب مذبور با بیان این احکام و آداب سعی کرده در مسیر تعالی انسان ها نقش تاثیرگذاری را ایفا کند.

جلد اول کتاب " پذیرایی رنگین" در 800 صفحه و جلد دوم آن در 712 صفحه مجموعا" با قیمت 850000 ریال از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به آشپزی و شیرینی پزی قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب ها و سایر کتب انتشارات سروش به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن 66493620-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار