ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

حادثه هفتم تیر شجره طیبه انقلاب اسلامی را بارور کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه‌ 7 تیر حادثه‌ای خونبار و هولناک بود که شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 تیرماه) در نطق پیش از دستور با اشاره به حادثه هفتم تیرماه گفت: حادثه‌ 7 تیر حادثه‌ای خونبار و هولناک که شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کرد.
 
وی افزود: استکبار جهانی با مدیریت آمریکای جهانخوار بعد از تجربه تلخ شکست به دست توانای خدای سبحان در صحرای طبس، کودتای نوژه، حمله نظامی مزدور بعثی نظام سلطه و استحکام و اقتدار جمهوری اسلامی، تصویب قانون اساسی و شکل گیری مجلس شورای اسلامی به دست نیروهای اصیل انقلاب و سامان‌یافتن نیروهای نظامی و انتظامی کشور و حضور مقتدرانه حزب جمهوری اسلامی در صحنه سیاسی و طرد گروهک‌های تروریستی از سوی ملت بزرگ ایران دست به جنایتی هولناک زد.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در 7 تیرماه سال 1360 دفتر حزب جمهوری اسلامی در حالیکه جمعی از بلندپایه‌ترین و دلسوزترین مسئولان نظام، ستارگان پرفروغ آسمان ایران همانند آیت الله شهید دکتر سیدمحمدحسین بهشتی رئیس دیوان عالی کشور ، 4 وزیر متعهد و عالم و هوشمند دولت، 12 معاون وزیر و حدود 30 نماینده در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد و 72 یار وفادار انقلاب و امام باذکر خدا بر لب و بدنهای پاره‌پاره به دیدار حق شتافتند.
 
وی ادامه داد: در این حادثه مردم انقلابی ایران در سراسر کشور مجالس عزاداری باشکوهی برگزار کردند و نفرت عمیق خود را از دشمنان انقلاب و اسلام به نمایش گذاردند. تشییع پیکرهای پاک شهدای گلگون کفن حزب جمهوری اسلامی به حضور مقتدرانه ملت ایران در رویارویی با استکبار و نفاق تبدیل شد و زمینه استحکام ارکان نظام جمهوری اسلامی فراهم آمد.
 
ابوترابی فرد گفت: امام خمینی (ره) در این حادثه جانسوز فرمودند؛ ملت ایران در این فاجعه بزرگ 72 تن بیگناه به عدد شهدای کربلا تقدیم کرد. رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره این حادثه از زاویه‌ای اشاره نمودند، حادثه 7 تیر نشان داد ضربه‌های سهمگین از این قبیل هم حتی نمی‌تواند به استحکام بنای جمهوری اسلامی که به ایمان و حضور مردم تکیه کرده است، خللی وارد کند.
 
وی افزود: این حادثه، حادثه کوچکی نبود، چنین حادثه‌ای در هر نقطه دنیا کافی است برای فروریختن یک نظام، این همه اشخاص موثر، خوش‌فکر و مبارز به دست جنایتکاران تروریست در یک لحظه به لقای خدا بشتابند و نظام تحمل کند و آنرا وسیله‌ای برای استحکام و اقتدار خود قرار دهد.
 
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: برای شهدای عالیقدر حادثه 7 تیر بالاخص سید شهیدان آیت الله دکتر سید محمدحسین بهشتی و حدود 30 نماینده معزز و متعهد ملت ایران که در این حادثه به لقای حق شتافتند علو درجات، برای خانواده‌های معزز و مکرم تمامی شهدای تاریخ انقلاب و دفاع مقدس بالاخص شهدای خونین‌بال فاجعه 7 تیر از خدای سبحان صبر و استقامت و پاسداری از آرمان‌های بلند شهدای عالیقدر را مسئلت می‌نماییم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار