صادقی: کرش نیاز به تعریف من ندارد

صادقی، ایران را مستحق باخت نمی‌داند و می‌گوید: تیم ملی کشورمان یا باید بازی را می‌برد یا مساوی می‌کرد. تعریف و تمجید صادقی در یکی از شبکه‌های اجتماعی از کرش هم سر و صدای زیادی به پا کرده است. مدافع استقلال می‌گوید حقیقت را درباره کرش گفته و چاپلوسی نکرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، امیرحسین صادقی هم از بازیکنانی است که در جام‌جهانی فراتر از انتظار ظاهر شده است. صادقی در کنار بقیه مدافعان دژ مستحکمی برای تیم ملی ساخت. صادقی می‌گوید بعد از بازی به شدت افسوس خورده و ناراحت شده است.

او دلش می‌خواست ایران مزد برتری‌اش مقابل آرژانتین را بگیرد و برنده بازی باشد. صادقی، ایران را مستحق باخت نمی‌داند و می‌گوید: تیم ملی کشورمان یا باید بازی را می‌برد یا مساوی می‌کرد. تعریف و تمجید صادقی در یکی از شبکه‌های اجتماعی از کرش هم سر و صدای زیادی به پا کرده است. مدافع استقلال می‌گوید حقیقت را درباره کرش گفته و چاپلوسی نکرده است.

شرایط تیم ملی چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. بچه‌ها روحیه بالایی دارند هرچند که هنوز غم باخت به آرژانتین را فراموش نکرده‌ایم. دنیا در آن بازی حق را به ما داد و همه گفتند ایران مستحق باخت نبوده است.

داوری هم که حسابی روی اعصابتان بود؟

دقیقا همینطور است. هنوز مانده‌ام چطور خطا به آن واضحی را روی دژاگه نگرفت. از این موضوع ناراحتم که ما اصلا مستحق باخت نبودیم و حتی می‌توانستیم آرژانتین را شکست دهیم، اما بدشانسی و داور دست به دست هم دادند تا یک امتیاز هم نگیریم.

کرش هم گفت ما بازی را به داور و آرژانتین باختیم.

مسی را همه می‌شناسند. او بی‌دلیل بهترین بازیکن دنیا نیست. یک لحظه غفلت از مسی نتیجه‌اش همان می‌شود که دیدیم. ما در تمام 90 دقیقه مسی را مهار کردیم و فقط یک لحظه از او غافل شدیم. کرش به ما گفته بود هرچه از بازی بگذرد و آرژانتین گل نزند آنها عصبی می‌شوند. دقیقا همین اتفاق هم رخ داد و باعث شد ما در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول کار کنیم.

بچه‌ها هم خیلی ناراحت بودند.

بله همه ما ناراحت بودیم و حتی گریه هم کردیم، چون واقعا مستحق باخت نبودیم. این باخت حق ایران نبود، اما همه بازیکنان تیم ملی از این موضوع خوشحال شدند که بازی خوبشان باعث شادی مردم شد. الان همه دنیا حساب ویژه‌ای روی فوتبال کشورمان باز می‌کنند و به تحسین ما پرداخته‌اند. اگر آن بازی خوب با امتیاز همراه می‌شد که عالی بود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

درباره بازی با بوسنی چه صحبتی داری؟

بوسنی چیزی برای از دست‌دادن ندارد و شاید فقط می‌خواهد با امتیاز برزیل را ترک کند. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد، چون جدا از این‌که شانس صعود داریم، می‌توانیم با چهار امتیاز، آبرومندانه از برزیل برویم. شاید هم خدا خواست و ما بوسنی را بردیم و آرژانتین هم نیجریه را شکست داد و صعود کردیم.

در یکی از شبکه‌های اجتماعی هم به شدت از کرش حمایت کرده بودی.

من واقعیت را گفتم. کرش نیازی به تعریف من ندارد، چون همه دنیا او را به عنوان یک مربی بزرگ می‌شناسند. کارنامه کرش مشخص است و من فقط حقیقت را گفتم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار