احمدی نژاد در جمع خبرنگاران:

واقعه "هفت تیر" خطی الهی و متکی بر فطرت انسانی است

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: واقعه هفتم تیر خطی الهی و متکی بر فطرت انسانی است و از خط کسانی که دچار استکبار و تسلط به مردم هستند جدا می‎شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی فضایی باشگاه خبرنگاران، "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق کشورمان در اولین شب مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که امروز پنج شنبه(5تیرماه) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعه هفتم تیر خطی الهی و متکی بر فطرت انسانی است از خط کسانی که دچار استکبار و تسلط به مردم هستند جدا می‌شود چرا که جمعی از بهترین‌های ملت ایران شهید شدند این خط برای همیشه برای ملت ایران روشن و شفاف خواهد بود.  
 
وی ادامه داد: من بار دیگر شهادت شهدای هفتم تیر را تسلیت می‌گویم آن ها رفتند و به نقطه مطلوب خود رسیدند انشالله که راهشان ادامه خواهد داشت.  
 
احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه آیا شما مجددا قصد خدمت دارید یا خیر پاسخ داد: احوال شما چه طور است؟ مدتی است که شما را ندیده‌ام دلم برایتان تنگ شده است.
 
رئیس جمهور سابق کشورمان در اصرار خبرنگار مجددا پاسخ داد: خدمت همیشه ادامه داد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه ارزیابی شما از عملکرد قوه قضاییه تاکنون چگونه بوده و با توجه به این که رهبری نیز از عملکرد مثبت این قوه تاکید داشته‌اند اظهار داشت: بیشتر به این سوالات فکر کن.

انتهای پیام /
برچسب ها: رئیس ، جمهور ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار