کارمندتان از محیط کاری اش لذت می برد؟

افرادی که برای فرد دیگری کار می کنند از امنیت شغلی و فیش حقوقی باثبات و پایدار لذت می برند و همچنین ترجیح می دهند در محیط های سازمان یافته مانند شرکت های بزرگ حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، کارمندان می توانند از تفریحات و سرگرمی ها لذت ببرند و به فکر ورزش کردن و موسیقی گوش کردن باشند اما ذهن یک کارآفرین موفق به خصوص در شروع کار به طور کامل به ایده هایش تعلق دارد و کمتر از امور دیگر لذت می برد از این رو مدیران شرکت ها باید با شناسایی کامل کارمندان خود از میزان هوش و استعداد آن ها سر در بیاورند و وظایف هر یک را به طور جداگانه ای تعیین کنند.

بررسی ها نشان می دهند،احساس مسئوليت، حسن اجراي وظايف، مهارت و تجربه، استعداد، افزايش بهره‌وري، اخلاق كاري و بسياري از موارد ديگر هنگامی در یک کارمند شکل می گیرد که تعاملی بین او و مدیرش به وجود بیاید.

گفتنی است،
اجراي يكنواخت امور موجب تضعيف روحيه كارمندان مي‌شود. شركت در جلسه‌هاي مختلف و مشاوره مدير با كارمندان و واگذاري بخشي از مسئوليت‌ها به آن‌ها، نه‌تنها موجب به وجود آمدن حس اعتماد به نفس مي‌شود، بلكه خلاقيت‌ها و استعدادهاي نهفته آنان را نيز بيدار مي‌كند.

نتایج مطالعات نشان می دهند، مدیران شرکت ها باید با ایجاد شرایط و قوانینی به نفع کارمندان انگیزه و تلاش آن ها را برای کار کردن بیشتر کنند و حتی با ثبت نام آن ها در کلاس های مختلف برای افزایش سطح علمی کارمندانشان می توانند در کنار رشد استعداد آن ها از مزایا نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارمندان ، شرکت ، احساس ، محیط ، کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار