هیگواین: درباره تیم بارسلونا چیز زیادی نمی ‌دانم

گوانزالو هیگواین بازیکن تیم ملی آرژانتین و باشگاه ناپولی تمام شایعات را حول انتقالش به بارسلونا را شدیداً تکذیب کرد.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت الانباء الکویتیه ستاره تیم ملی آرژانتین درجام جهانی 2014 برزیل تمام شایعات حول انتقالش به باشگاه بارسلونا را تکذیب کرد و گفت: من در این خصوص چیزی نمی دانم و برای به دست آوردن این جام تمام تلاشم را می‌کنم.هیگواین درگفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: درحال حاضر بخش هیجان انگیز جام جهانی 2014 آغاز شده است، ما باید بعضی از تاکتیک هایمان را در کوتاهترین زمان تغییر داده و بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم والا محکوم به شکست وبازگشت به خانه هستیم ما باید خیلی مراقب باشیم.
وی در ادامه افزود: تمام مهاجمان می‌خواهند گل بزنند ولی احتیاج به شرایط گروهی دیگری نیز دارند که تیم باید آن را تأمین کند.امیدوارم در اولین فرصت بتوانیم امتیاز خوبی را به دست آوریم ولی این موضوع چندان نگران کننده نیست.
مهاجم سابق رئال مادرید در پاسخ به شایعۀ پیوستنش به رئال مادرید گفت: من چیزی دراین خصوص نمی‌دانم، بعد از جام جهانی همه چیز مشخص خواهد شد. من اکنون تمام تمرکزم روی تیم ملی آرژانتین است وبه چیز دیگری فکر نمی کنم.او با تمجیدازمسی به سخنانش پایان داد و گفت: همه کاملاً به این واقف هستند که مسی برای تیم آرژانتین معنای دیگری دارد، او قادر است درلحظۀ آخرکار را یکسره کند.
او تاکنون گلهای زیادی را به ثمر رسانده واز فرصتهای کوتاه بهترین استفاده را نموده وما تاکنون نتوانستیم از فرصتهای طلایی خود بهره ای ببریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار