جان کری: خبر قتل 3 شهرک ‌نشین اسرائیلی تکان‌دهنده است

"جان کری " وزیر خارجه آمریکا در حالی به کشته شدن سه نوجوان شهرک نشین در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد که تا کنون به کشتار کودکان بیگناه فلسطینی کوچکترین واکنشی نشان نداده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا ، "جان کری " به صدور بیانیه‌ای در خصوص پیدا شدن جسد 3 صهیونیست ناپدید شده در فلسطین اشغالی ،گفت:" خبر قتل این سه نوجوان تکان دهنده است."

وی در ادامه گفت:"همه ما امیدوار بودیم این ماجرا به این طریق ختم نشود. به عنوان یک پدر  نمی توانم کلمه ای برای بیان این فقدان تکان دهنده که همه افراد با وجدان را شوکه کرده است ، بیابم. برای این سه نوجوان و خانواده هایشان دعا می کنیم و خود را در غم مردم اسرائیل شریک می دانیم.می دانیم نفتالی (یکی از نوجوانان کشته شده) شهروند آمریکا بوده است و  این ضربه ای نه فقط به اسرائیل بلکه به آمریکا محسوب می شود.ما این اقدام تروریستی را با شدیدترین لحن محکوم می کنیم.کشتن جوانان بیگناه هیچ توجیه منطقی و عقلانی ندارد و عاملان آن باید به عدالت سپرده شوند.الان زمانی است که همه باید در راستای تحقق این هدف با هم همکاری کنیم بدون این که اوضاع را بی ثبات کنیم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار