قتل هولناک مرد جوان به فرمان همسر خیانتکارش

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مردی جوان در کمتر از هفت روز خبر داد.

سرهنگ برزو همتی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز خرداد ماه سال‌جاری مأموران پلیس آگاهی در جریان وقوع یک قتل در بیابان‌های شهرک مارلیک شهرستان ملارد قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل جنایت در بررسی‌های اولیه دریافتند مرد جوانی حدودا 27 ساله با ضربات چاقو از پای درآمده و با بریدن گلو و وارد آمدن جسم سختی به صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی مأموران همسر مقتول را مورد بازجویی قرار داده که داستان سرایی‌ها و سخنان ضد و نقیض وی پلیس را مشکوک کرد.

سرهنگ همتی افزود: متهم با دیدن اطلاعات پلیس در نهایت لب به اعتراف گشود و با عنوان انگیزه قتل همسرش به علت رابطه نامشروع با فردی به هویت "اصغر" پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

همتی تصریح کرد: متهم در اظهاراتش اعتراف کرد که مدتی بوده که با مردی آشنا می‌شود و از نبود همسرش در منزل استفاده و با او ارتباط برقرار می‌کرده تا اینکه با انگیزه ازدواج با او قصد گرفتن طلاق را با همسرش مطرح کرده و زمانی که با مخالفت همسرش مواجه می شود نقشه قتل او را کشیده و اجرای آن را به مرد مورد علاقه اش می‌سپارد.

رئیس پلیس شهرستان ملارد در ادامه افزود: روز جنایت با توجه به شغل همسرش که نقاش ساختمان بود قاتل با وی تماس گرفته و می‌خواهد تا از منزلش بازدید و آن را رنگ بزند که با هم قرار گذاشته و به آنجا می‌روند که قاتل سناریوی وحشتناک خود را اجرایی می‌کند.

همتی با اشاره به اینکه قاتل درصدد فرار به منطقه‌ای در شمال کشور بوده، از عملکرد به موقع پلیس می گوید که مأموران آگاهی بلافاصله در یک عملیات حساب شده متهم را در مسیر فرار غافلگیرانه دستگیر کردند.

گفتنی است، متهم پس از دستگیری در اعترافاتش اظهار کرد: ابتدا مقتول را به بیابان‌های مارلیک برده سپس با ضربات چاقو از پای درآورده و با خودروی مقتول از محل متواری و اتومبیل را رها و به منزل بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، نامشروع ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
فقط خدا ب خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
فقط خدا ب خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۳۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
من مقتولو میشناسم. خیلی پسر مهربونی بود. فقط خدا ب خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
lمحمد
۰۰:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۳
چرا؟؟؟؟؟؟اونایی که شوهر دارن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا اخرالزمانه
آخرین اخبار