در منطقه 12 صورت می‌گیرد؛

آموزش چهره به چهره بازیافت در ماه رمضان در تهران قدیم

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از آموزش چهره به چهره بازیافت در ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش چهره به چهره بازیافت در ماه مبارک در محلات 13گانه منطقه 12 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از 8 تیر ماه تا 6 مرداد ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجراست.
 
محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح کارشناسان بازیافت منطقه 12 با حضور در محلات 13گانه این منطقه اقدام به آموزش بازیافت درماه رمضان خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره بازیافت در ماه مبارک رمضان در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاههای آموزشی بازیافت در ماه مبارک رمضان، توزیع اقلام آموزشی بازیافت در ماه مبارک رمضان، بروشور،‌ سی‌دی،‌ کتابچه و پکیج‌های آموزشی بازیافت در ماه مبارک رمضان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمدنژاد خاطرنشان کرد: برپایی غرفه‌های بازیافت در ماه مبارک رمضان در سراهای محلات 13گانه منطقه 12، توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت، آماده باش اکیپ‌های بازیافت، آماده باش اکیپ‌های بازیافت در ماه مبارک رمضان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: اموزش ، چهره ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار