15 زخمی در بمباران مناطق مسکونی غزه

در پی حملات بامداد جمعه جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم 15 نفر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دنبال حملات بامداد جمعه جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم 15 نفر زخمی شدند.

هواپیماهای اسرائیلی طی 3 نوبت مناطقی در غزه را بمباران کردند.
 
در این حملات مناطق مسکونی و چندین حلقه چاه آب که منابع آبی جمعیتی بیش از 20 هزار نفر را تامین می کند مورد هدف قرار گرفت. در مقابل این تجاوزات، ارتش رژیم اشغالگر قدس از اصابت 2 فروند موشک از غزه به شهرک صهیونیستی "سدیروت" در شب گذشته خبر داد.
 
در مقابل تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری، نیروهای مقاومت در 2 هفته اخیر بیش از 150 موشک به سوی سرزمین های اشغالی شلیک کردند.
 
منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین از اصابت 9 خمپاره به شهرک صهیونیستی "اشکول" واقع در شمال غزه خبر دادند که در نتیجه آن یک سرباز اسرائیلی مجروح شد.
 
درهمین حال گردان های "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش حماس با اعلام آمادگی برای مقابله با تجاوزات اشغالگران اسرائیلی، در بیانه ای اعلام کرد که ارتش متجاوز اسرائیل خود تصمیم به آغاز جنگ گرفت اما پروژه این رویارویی خارج از حوزه تصمیم گیری متجاوزان است.
 
    "نیروهای مقاومت در 2 هفته اخیر بیش از 150 موشک به سوی سرزمین های اشغالی شلیک کردند."
 
در نوار غزه، مردم با برپایی تظاهرات گسترده ای همبستگی خود را با ساکنان کرانه باختری اشغالی علیه تجاوزات پی در پی صهوینیست ها اعلام کرده اند.
 
آنها با سردادن شعارهایی در محکومیت تجاوزات و تهدیدات مستمر صهیونیست ها، اقدام شهرک نشینان صهیونیست را در به شهادت رساندن و سوزاندن پیکر "محمد ابو خضیر" جوان فلسطینی در اردوگاه "شعفاط" در قدس اشغالی محکوم کردند.
 
تظاهرکنندگان تاکید کردند که اشغالگران بهای چنین جنایتی را علیه ملت فلسطین خواهند پرداخت. آنها با تاکید بر لغو توافقنامه امنیتی حکومت خودگردان با رژیم صهیونیستی، سکوت در برابر این حوادث را خیانت به تاریخ مقاومت علیه صهیونیست ها برشمردند.
 
در اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی، درگیری هایی میان فلسطینیان و صهیونیستها درگرفت. در همین حال رژیم صهیونیستی از احداث بیش از 700 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و اطراف قدس اشغالی خبر داد.
 
از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر اسرائیلی بیش از 20 فلسطینی از جمله معاون شورای قانونگذاری فلسطین را به همراه پنج اسیر تازه آزاد شده در کرانه باختری دستگیر کردند. تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام هشدار در باره این اقدام، صهیونیست ها را مسئول تشدید اوضاع دانستند.
 
پس از اینکه خبر کشته شدن ۳ شهرک‌نشین صهیونیست ربوده شده در کرانه باختری منتشر شد، رژیم صهیونیستی نوارغزه را از زمین، هوا و دریا هدف قرار داد. رژیم صهیونیستی اعلام کرد جسد ۳ شهرک‌نشین را که از دوازدهم ژوئن گم شده بودند پیدا کرده است. تل‌آویو حماس را مسئول ربودن این شهرک‌نشین‌ها خوانده اما حماس این ادعاهای اسرائیل را نمی‌پذیرد


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار