ویژه اندرویدی ها؛

راهکارهای رسیدن به اخلاق نیکو را کشف کنید + دانلود نرم افزار

برای این که در زندگی خود دارای اخلاق نیکو باشید، می توانید با استفاده از رهنمودهای امامان و علما، راه های رسیدن به اخلاق نیکو را پیدا کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اخلاق نیکو یکی از سفارش های تمامی پیامبران و امامان است، حال برای دستیابی به اخلاق مناسب و نیکو راهکارهایی وجود دارد، که می توانید با مطالعه سخنان امامان و علماء بهترین راهکارهای اخلاق مناسب را کشف کنید، در برنامه "گنجینه اخلاق" مجموعه ای از 46 درس آیت الله مجتهدی تهرانی در رابطه با معقوله اخلاق گنجانده شده است، با استفاده از توصیفات این برنامه در زندگی خود می توانید بهترین رفتار و اخلاق را داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت جستجو (عنوان و محتوا)، امکان به اشتراک گذاری محتویات برنامه از طریق پیامک، امکان افزودن علاقه مندی و ... اشاره کرد.

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.5 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممل
۱۴:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۳
این چه وضعیه پس واسه رایانه چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۳
آی گفتی داداش ولی حیف که اینا به حرف مت گوش نمیدن من چندبار اعتراض دادم ولی اصلاانگار با اینا نیستی ازاین گوش میگیرن از گوش دیگه بیرون میکنن...حلا هم مطمینم این اعتراض منو نمایش نمیدن چون این سایت انتقادی هایی که نسبت به عملکردشون هست رونمایش نمیدن
آخرین اخبار