انهدام ده‌ها خودروی تروريست‌ها در استان صلاح الدين عراق

نیروهای امنیتی عراق از دو محور به روستای تازه در شمال استان صلاح الدین حمله کردند و چند خودرو تروریست‌های داعش را با پلاک عربستان در این روستا منهدم کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری موسوعه العراق ،نیروهای امنیتی  عراق روز جمعه از دو محور به روستای تازه  در شمال استان صلاح الدین حمله کردند و چند خودرو تروریستهای داعش را  با پلاک  عربستان در این روستا منهدم کردند .

منابع امنیتی عراق گفتند  ارتش عراق با هدف محاصره  تروریست های مسلح به پناهگاه های آنان در روستای تازه حمله کردند اما بیشتر آنان به طرف منطقه سلیمان بیم در شرق استان  صلاح الدین فرار کردند .

نیروهای امنیتی عراق در این عملیات تعدادی از خودرو های عناصر داعش را با پلاک عربستان منهدم  و مقادیری پول رایج عربستان ، مدارک سفر ، مهرهای جعل اسناد مالی ، مالیاتی و نامه های دولتی و حتی مقادیری مواد مخدر و قرص های روان گردان را از پناهگاه های آنان کشف کردند .

 منابع امنیتی تاکید کردند  ارتش عراق با حمله به روستاهای تحت کنترل داعش در اطراف منطقه  ترکمن  نشین طوزخرماتو  ده‌ها تروریست مسلح را کشتند یا زخمی کردند و شش روستا را از اشغال آنان آزاد کرد .

این  منابع افزودند  عملیات نظامی و پیشروی ارتش به مناطق تحت کنترل داعش در استان صلاح الدین همچنان ادامه دارد و ارتش تاکنون بسیاری از مناطق استان صلاح الدین را تحت کنترل خود درآورد و دهها عضو داعش را به قتل رساند و شمار زیادی از آنان را به اسارت گرفت .

به گزارش پایگاه خبری المسله  از صلاح الدین ، ارتش عراق بیش از 60 پایگاه متعلق به تروریست های داعش را در شهر تکریت منهدم کرد.

یک منبع امنیتی عراق در استان صلاح الدین عراق روز جمعه  اعلام کرد ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای دفاع  مردمی و نیروی هوایی  بیش از 60 پایگاه  عناصر داعش را در شهر تکریت  منهدم کردند .

منبع  امنیتی افزود سرویس های امنیتی و اطلاعاتی مبارزه با تروریسم با همکاری جنگنده های ارتش و یگان توپخانه ای ارتش با گلوله باران شدید مواضع تروریست های داعش ، بیش از 60 پایگاه و پناهگاه آنان را ویران کردند .

منبع امنیتی تاکید کرد  عملیات نظامی گسترده  ارتش عراق برای پاکسازی کامل شهر تکریت از تروریست های داعش همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار